PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

توقف پروژه شهرک چاپ و نشر اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پروژه شهرک چاپ و نشر اصفهان فعلا متوقف شده است، برخی از اهالی چاپ و نشر برایشان سخت بود که در شرایط اقتصادی داخل شهر رها کنند و به شهرک بیایند، در مجموع ما این موضوع را به اهالی چاپ و نشر واگذار کردیم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب رضا ارزانی با اشاره به پروژه شهرک چاپ و نشر اظهار داشت: پروژه شهرک چاپ و نشر اصفهان مفصل بود، 3 مکان پیشنهاد شد که شامل قبل از گز و برخوار، سپاهان شهر و کنار شهرک صنعتی جی بود، برخی از افراد گفتنند بعضی از مکان‌ها از لحاظ جغرافیایی و وزش باد کارشناسی نیستند.

وی افزود: پروژه شهرک چاپ و نشر اصفهان فعلا متوقف شده است، برخی از اهالی چاپ و نشر برایشان سخت بود که در شرایط اقتصادی داخل شهر رها کنند و به شهرک بیایند، در مجموع ما این موضوع را به اهالی چاپ و نشر واگذار کردیم تا با کارشناسی خود به توافق برسند؛ ما پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بعضی افراد که در شهرک صنعتی بودند پیشنهاد دادند که سایر نیز به آن‌ها بپیوندند؛ در شهرک صنعتی یک سری زمین وجود داشت که در اختیار شهرک نبود موافقت چند نهاد را می‌خواهد تا اراضی را به شهرک واگذار کند و باید چند کمیته را بگذراند.

وی با اشاره به اینکه هنوز اهالی چاپ و نشر به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند بیان کرد: با توجه به اینکه استان های هم جوار اصفهان را به عنوان مرجع حساب می‌کنند مطلوب‌تر بود که این شهرک ایجاد می‌شد؛ در حال حاضر مشکلی که ما داریم این است که بسیاری از افراد سرمایه گذاری کرده و کارخانه‌ای را ایجاد کرده‌اند.

ارزانی خاطرنشان کرد: حالا این کارخانه رونق گرفته و مکان شناخته شده است و افراد معتقدند اگر این شهرک ایجاد شود چه کسی مکان و تجهیزات آن‌ها را خریداری می‌کند با توجه به اینکه رکود در بازار وجود دارد هنوز برای این قضیه به توافق نرسیده‌اند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه