PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دولت دوازهم در پی رونق بیشتر کسب و کار

آرام آرام زنگ آغاز بکار دولت دوازدهم بصدا در می آید. دولتی که در گام ابتدایی دو پیام بزرگ در ارتباط با کسب وکار از حکومت دریافت نمود(معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا ).

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، روند انتخابات همراه با تعاملات بین المللی مسیر دولت دوازدهم را برای رونق دوچندان کسب و کار مهیا نموده است و از سوی دیگر توصیه های رهبر مسئولیت را برای آبادانی و بهسازی بیش از پیش نموده است.

در همین ابتدای کار دوازدهمین تیم قوه مجریه تمرکز بر کسب و کار و توسعه تعاملات بین المللی در دستور کار قرار گرفته و صنعت چاپ و بسته بندی به عنوان یکی از مهمترین حلقه های اقتصاد در مرکز ایندایره قرار دارد.

بی شک با توسعه و رونق کسب و کار صنعت چاپ و بسته بندی از رکود نسبی خارج خواهد شد و به نوعی باید چهار سال پر کار را برای آن تصور نمود.

با توجه به همراهی متمرکز حکومت با دولت دوازدهم در بهبود فضای کسب و کار و برنامه ریزی برای  تعاملات گسترده بین المللی اینگونه می توان نتیجه گرفت که اقتصاد روند روبه رشدی را در طول مدت چهار سال آینده تجربه خواهد نمود.

هرچند که بهانه تراشی دولت های استعمار گر و برخی حواشی خواسته و ناخواسته می تواند دست اندازی برای این مسیر باشد اما بی گمان مسیر توسعه اقتصادی برای چهار سال پیش روی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در این مسیر صنعتگران چاپ و بسته بندی نیز باید در ابعاد مختلف سخت افزار و نرم افزار مهیا و آماده برای تجربه متفاوت در عرصه داخلی و بین المللی باشند تا همراه و همگام با توسعه ا قتصادی، رونق و بهسازی را در ناوگان تولید کسب نمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه