PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آغاز بکار اولین اپلیکیشن تخصصی صنعت چاپ وبسته بندی ایران

اولین اپلیکیشن تخصصی چاپ همزمان با آغاز فعالیت ثبت نام نمایشگاه بیست و چهارم چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران آغاز بکار نمود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این اپلیکیشن با همکاری اتحادیه های صنعت چاپ و نشریه صنعت سوم برای سهولت اطلاع رسانی و دسترسی بهتر اهالی این صنعت طراحی و راه اندازی شده است.
ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران در این رابطه به خبرنگار ما گفت: استقبال بسیار خوبی از این نرم افزار شده است و در دوروز ابتدایی بیش از هزار نصب گزارش شد، استانهای تهران و البرز با ۲۲درصد بیشترین نصب اپلیکیشن را داشته اند و لرستان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و کردستان با ۱۱ درصد رتبه دوم را مشترکا در نصب اپلیکیشن دارند.قم، اصفهان، گیلان رتبه های بعدی این آمار هستند.
این نرم افزار در مراحل ابتدایی است و در هفته ای منتهی به نمایشگاه نسخه کامل آن بصورت رایگان ارایه و به روزرسانی خواهد شد.
ارایه اخبار و اطلاعات نمایشگاه بیست و چهارم، بخش کاریابی رایگان برای اهالی و دست اندرکارن،نقشه آنلاین نمایشگاه، نظرسنجی، مسابقات و... ازجمله بخش های این نرم افزار تخصصی است.
علاقمندان می توانند برای دانلود این نرم افزار به لینک زیر مراجعه فرمایند.
http://iranpackprint.com/app/
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 22 الی 25 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه