PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

2 سالن جدید در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی

2 سالن به متراژ هشت هزار متربع به فضای سالن‌های بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران افزوده شد، این نمایشگاه 22 تا 25 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مدیر روابط عمومی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در گفتگو با ایبنا با اعلام این خبر، عنوان کرد: امسال نمایشگاه در 18 سالن برگزار می‌شود و سالن ۳۸b که از سالن‌های نوساز نمایشگاه است به وسعت چهار هزار و 500 متر و سالن ۵ به وسعت سه هزار و 500 مترمربع به مجموعه سالن‌های بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته تهران افزوده شده است.

ابوالفضل ایمنی با اشاره به تغییرات پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه، گفت: در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تمرکز بر تخصصی‌تر شدن بازدیدکنندگان و غرفه‌گذاران با بهره‌مندی از تکنولوژی روز بر پایه نرم‌افزار و سخت‌افزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های ستاد برگزاری نمایشگاه، امسال تبلیغات ویژه‌ای نیز در همین زمینه صورت خواهد گرفت تا شاهد متفاوت‌ترین رویداد تخصصی نمایشگاهی باشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام این دوره از نمایشگاه با استقبال مناسبی روبرو شده است، یادآور شد: تاکنون در بخش ریالی 760 شرکت و در بخش ارزی بیش از 160 شرکت ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان زمان ثبت نام، افزایش پیدا کند.

ایمنی در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری سه مسابقه در بخش پیش از چاپ، محصول و بسته‌بندی خبر داد و گفت: 2 مسابقه سالنامه برتر با رویکرد صادراتی و طراحی پوستر و یک مسابقه در بخش بسته‌بندی مقوایی با هدف حمایت از تولید داخلی امسال در حاشیه نمایشگاه برگزار و به برگزیدگان تندیس برترین‌ها اهدا خواهد شد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای آموزش مجازی حضور غرفه‌داران در نمایشگاه نیز خبر داد و تاکید کرد: در این آموزش‌ها نکات استانداردهای جهانی برای برنامه‌ریزی قبل از نمایشگاه، حین و پس از پایان نمایشگاه برای بهره روی بیشتر غرفه‌گذاران ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه