PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اهالی صنعت چاپ برای کمک به کرمانشاه آستین همت بالا زدند


دست‌اندرکاران صنعت چاپ تهران برای همیاری با هموطنان زلزله‌زده کرمانشاهی، آستین همت بالا زدند و دفاتر اتحادیه‌های چاپخانه‌داران، لیتوگرافان و صحافان  صادرکنندگان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی هم صنفی‌های خود هستند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران با اشاره به اقدامات اهالی چاپ برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، عنوان کرد: در هماهنگی که روز گذشته با روسای اتحادیه‌های چاپخانه‌داران، لیتوگرافان، صحافان و انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ داشتیم، قرار شد برای همیاری با هموطنانی که در زلزله غرب ایران رخ داده است، از ظرفیت‌های اصناف صنعت چاپ کمک گرفته شود.

بابک عابدینی ادامه داد: این اقدام به دنبال مسئولیت اجتماعی اهالی چاپ انجام می‌شود و امیدواریم در سایه این همکاری، همیاری را به صورت منسجم به همراه یک اقدام خداپسندانه داشته باشیم.

وی با اشاره به تعامل با مسئول اتاق بازرگانی کرمانشاه، گفت: اکنون فهرست اقلامی که برای مردم اولویت دارد و به آن نیاز دارند، تهیه شده است که در صدر آنها چادر، پتو، لوازم گرمایشی و بعد از آن برنج، روغن و حبوبات کنسروی است که از همکاران می‌خواهیم برای کمک در این امر اقدام کنند.

عابدینی با بیان اینکه اتحادیه‌ها گام بلندی برای همیاری در این حوزه برداشته‌اند، یادآور شد: اکنون ساختمان فعلی سه اتحادیه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همکاران و هم‌صنفی‌های ما در صنعت چاپ اکنون آماده دریافت فهرست‌های اعلام شده است.

وی تاکید کرد: طبق اطلاعاتی که به دست آوردیم تا یک ماه آینده این کمک‌رسانی‌ها باید استمرار داشته باشد به همین دلیل طبق تصمیم ستاد مرکزی، به زودی محلی معرفی می‌شود تا کل کمک ها در آن مکان جمع آوری و به کرمانشاه ارسال شود.

بر اساس آخرین گزارش دریافتی روز شنبه 27 آبان راس ساعت 10 صبح در محل خیابان ابن سینا جنب پمپ بنزین مجتمع تجاری اداری بهارستان طبقه هم کف محل دریافت کمک های این بخش از صنایع کشور اعلام شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه