PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

انتخابات اتحادیه لیتوگرافان اوایل اسفند96

انتخابات اتحادیه لیتوگرافان تهران پنجم اسفند ماه برگزار می‌شود، در این انتخابات هیات مدیره جدید این اتحادیه با رای بیش از 700 عضو برگزیده انتخاب خواهند شد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، احمد ابوالحسنی؛ رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران با اشاره به کاندید شدن 13 نفر از اعضای اتحادیه لیتوگرافان برای رقابت در این انتخابات، گفت: از میان کاندیدایی که برای حضور در هیات مدیره اتحادیه اعلام آمادگی کرده‌اند، در نهایت پنج نفر برای هیات مدیره انتخاب می‌شوند.

وی به ایبنا گفت:‌ چهار نفر نیز برای سمت بازرس اتحادیه اعلام آمادگی کرده‌اند که در این انتخابات بر اساس قانون جدید نظام صنفی یک بازرس که عضو هیئت مدیره نیست در و انتخابات جداگانه و مجزایی در همان روز برگزار می‌شود.

ابوالحسنی با بیان اینکه اتحادیه لیتوگرافان تهران یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌های صنفی صنعت چاپ است، تاکید کرد: این تشکل از سال 1352 فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و بیش از 700 نفر در این اتحادیه صنفی عضویت دارند و پرونده 300 نفر نیز در دست بررسی است.

اکنون علاوه بر احمد ابوالحسنی که ریاست اتحادیه را به عهده دارد، رضا انصاری به عنوان نایب‌رئیس اول، بیژن بهادری به عنوان نایب رئیس دوم، امیرحسین قاسمی به عنوان دبیر، محمدرضا کاری به عنوان خزانه‌دار و بهروز معراجی در سمت بازرس اتحادیه لیتوگرافان فعالیت می‌کنند.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه لیتوگرافان تهران پنجم اسفند ماه از ساعت 10 تا 14 در خیابان صفی‌علیشاه، بعد از کوچه تهرانی، روبروی چاپ مهارت، شماره 2 برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه