PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مرگ آموزش با تعطیلی تنها مرکز تخصصی آموزش صنعت چاپ و نشر کشور

تنها مرکز آموزشی تخصصی صنعت چاپ و نشر کشور (دانشکده چاپ) به دلایلی از جمله ایمن نبودن ساختمان آن و بدهی به اساتید، کارمندان و نیز مراکز مختلف، تعطیل شد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از مهر، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ تهران (دانشکده چاپ) که در خیابان بهار در پایتخت واقع شده و در دو مقطع کاردانی و کارشناسی، دانشجو تربیت می‌کرد، به علت مشکلات اقتصادی و بدهی بسته شد.

آخرین خبرها حاکی از آن است که به برخی از دانشجویان که خواهان ادامه تحصیل در دانشکده‌شان (دانشکده چاپ) هستند، اعلام شده که از ۲۱ بهمن ماه باید برای ثبت نام به ساختمان واحد ۳۰ موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر که در خیابان وصال واقع است، مراجعه کنند.

این در حالی است که بسیاری از دانشجویان از این تصمیم که گفته شده از سوی ریاست موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر گرفته شده، ناخرسند هستند و مایل‌اند مشکلات مربوط به دانشکده خودشان، برطرف شود تا بتوانند به تحصیلات تخصصی خود در رشته چاپ و گرایش‌های مختلف آن، ادامه دهند.

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد شماره ۵ تهران، وابسته به اداره کل امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرد و تنها مرکز آموزشی کشور بود که به صورت تخصصی در رشته‌های مرتبط با صنعت چاپ، فعالیت آموزشی می‌کرد و کارشناسان مختلف و متعددی را در حوزه صنعت چاپ و نشر و بسته‌بندی، پرورش داد و آنها را به بدنه صنعت چاپ کشور معرفی کرد.



اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه