PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حواشی اتفاقات تعاونی چاپخانه داران تهران

در چند روز گذشته صحبتهای بسیاری پیرامون رویدادهای تعاونی چاپخانه داران تهران شنیده شد، آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران با توجه به رکود کسب و کار و دوری از حواشی در چند سال گذشته کمتر رویدادهای این مرکز پرداخت، اما این روزها رویدادها در تعاونی در حال به اوج گرفتن است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توجه به تفکر حاکمیتی بر این سیستم تجاری سعی شد که در این رکود کاری حواشی زیاد آن کمتر مورد بررسی قرار گیرد، اما اینبار تماس و پیام دوباره سیل وار به سمت آژانس روانه گردید!؟

ابتدا خبرهای بسیاری از روند اتفاقات در تعاونی چاپخانه داران تهران پیرامون علل قطع همکاری دو نفر از کارمندان شنیده شد و نهایتا شب گذشته در گروه تلگرامی این شرکت متنی با این مضمون منتشر گردید:

به اطلاع همکاران محترم می رساند آقای داود حیدرری و خانم رضایی حسابدار با تعاونی قطه همکاری نموده اند. درصورت نیاز برای اخمور حسابداری به خانم مرادخانی و فروش و انبار به آقای رنگساز تماس حاصل فرمایید. شرکت تعاونی چاپخانه داران تهران

در همن راستا با حمیدغفاری عضو هیات مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران تماس کوتاهی پیرامون این هزارتوی مرموز داشتیم، غفاری همیشه پاسخگو در این راستا به آژانس گفت: با توجه به اختیارات تعاونی تعدیل نیرو داشته و با آقای حیدی و خانم رضایی قطع همکاری نموده است.

پرسش های بیشتر و خبر کامل بزودی در مصاحبه ای کامل از آژانس منتشر خواهد شد.

اما

اینکه آقای داود حیدری یکی از با سابقه های این شرکت تعاونی چرا به یکباره کنار گذاشته شد و اینکه خانم رضایی حسابدار چرا و چگونه تعدیل نیرو شد پرسشی بزرگ برای اذهان عمومی و اعضای این تعاونی خواهد بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه