PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مقدار فروش چاپ بسته بندی ژاپن

یکی از شاخص های فرهنگی در جهان تا قبل از ورود اینترنت محاسبه کیلوگرم کاغذ مصرفی به ازاری هر فرد جامعه یک کشور بود که نقش چاپ و بسته بندی اهمیت ویژه ای برای این منظور داشته و دارد.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، خبر اولین حضوراهالی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در نمایشگاه چاپ ژاپن (IGAS)فرصت مناسبی است تا نگاهی دقیق تر به اقتصاد صنعت چاپ و بسته بندی این کشور مهم بیاندازیم.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده ژاپن 127 میلیون نفر جمعیت دارد و در آمد سرانه آن بیش از 44 هزار دلار اعلام شده است. براساس آمار ها ژاپن در سال 2017 میلادی 1357 میلیارد ین در بخش چاپ بسته بندی تنها برای مصرف داخلی فروش داشته است.
با نگاهی به این رقم متوجه جایگاه استراتژیک چاپ بسته بندی در کشور ژاپن خواهیم شد، صنعتی که در آوردگاه مهم نمایشگاهی IGAS چهره نوین خود را به نمایش خواهد گذاشت و این فرصت مغتنمی برای دست اندرکاران صنعت چاپ و بسته بندی ایران خواهد بود که با تکنولوژی های جدید و متفاوت این بخش از جهان آشنا شوند.
بی شک نگاه هوشمندانه اتحادیه صادرکنندگان به بازارهای گوناگون صنعت چاپ و بسته بندی در دنیای تکنولوژی آینده ای متفاوت را برای این صنعت در منطقه و جهان رقم خواهد زد.
بر همین اساس روند ثبت نام هیات تجاری در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر این اتحادیه تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه