PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پذیرش دانشجو در رشته چاپ و بسته‌بندی

مرکز علمی کاربردی شماره 30 تهران امسال برای نخستین‌بار در رشته چاپ و بسته‌بندی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، آرش سپاس‌مقدم، رئیس مرکز علمی کاربردی شماره 30 تهران در گفت‌وگو با ایبنا عنوان کرد: این مرکز برای سال تحصیلی 98 – 99 در مقطع کاردانی در رشته‌های طراحی چاپ، چاپ و نشر و در مقطع کارشناسی برای رشته‌های طراحی و آماده‌سازی چاپ، مدیریت امور چاپ پذیرش دانشجو دارد.

وی افزود: همچنین امسال به دلیل نیاز به آموزش در حوزه بسته‌بندی و ظرفیت بسیار خوب بازار در این زمینه، برای نخستین بار رشته چاپ و بسته‌بندی به رشته‌های مقطع کارشناسی افزوده شده است.

سپاس‌مقدم با بیان اینکه حدود 360 نفر پذیرش برای سال تحصیلی جدید داریم، گفت: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی از 27 مرداد آغاز شده و تا چهارم شهریور ادامه دارد. همچنین پذیرش و ثبت‌نام دانشجو در مقطع کارشناسی از چهارم تا یازدهم شهریور خواهد بود.

وی همچنین به حضور استادان خبره برای هر رشته دانشگاهی، یادآور شد: در سال‌های گذشته از استادانی برای رشته‌های مختلف استفاده می‌کردیم که در زمینه‌های متفاوت تبحر داشتند اما امسال تمام تلاش ما بر استفاده از حضور کارشناسان متبحر در هر رشته و گرایش تخصصی هستیم.

سپاس‌مقدم همچنین برای حضور نیروهای توانمند صنعت چاپ در این مرکز دانشگاهی خبر داد و گفت: مرکز علمی کاربردی 30 تهران این آمادگی را دارد تا از استادان خبره، توانمند، حرفه‌ای و باسابقه صنعت چاپ برای تدریس دروس مختلف استفاده کند و در این زمینه افراد علاقه‌مند می‌توانند رزومه و سوابق خود را در بخش‌های مختلف آموزش چاپ و بسته‌بندی در گرایش‌های پیش از چاپ، چاپ و امور تکمیلی آن همچنین بسته‌بندی برای مرکز ارسال کنند.

به گفته وی، سوابق هر یک از این استادان توسط هیات علمی مرکز بررسی و عملکرد آن‌ها در طول سالیان گذشته ارزیابی خواهد شد تا بتوانیم از این نیروها طی فرایند اداری بهره بگیریم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه