PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آغاز ثبت نام اولین دوره آکادمیک آموزش لیبل

ثبت نام اولین دوره آموزش آکادمیک لیبل به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران آغاز شد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، روابط عمومی این اتحادیه اعلام کرد این دوره ها تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و در راستای فعالیت های آموزشی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و تحقق آکادمی لیبل ایران دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

برنامه ریزی سیلابس درسهای بر اساس علم روز در این بخش از صنعت چاپ و تحقیقات تیمی صورت گرفته تعیین و در دوبخش تئوری و عملی اجرا خواهد شد.

بنا به گفته روابط عمومی این دوره از اواسط دی ماه سال جاری در مرکز پژوهشگاه رنگ و با همکاری دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران در قالب یک ترم آموزش برگزار می شود و گواهینامه معتبرعلمی به شرکت کنندگان در پایان دوره داده می شود.

بر اساس این گزارش حداکثر 30 دانشجو بر اساس اولویت ثبت نام در این دوره حضور خواهند یافت و ثبت نام از 7 آذر ماه آغاز شده است. علاقمندان می توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر با دفتر اتحادیه به شماره 021-77653555 تماس حاصل نمایند.

در ایران با توجه به سرمایه گذاری ها در این بخش برای انتقال دانش فنی در این حوزه نیازمند مبرم آموزشی هستیم و سرمایه گذاری بدون دانش فنی بلاشک با مشکلاتی بسیاری از تولید تا ارایه محصول مواجه خواهد بود.

آموزش آکادمیک به نوعی تضمین سرمایه گذاری در بخش تولید است، روندی که در آینده ای نزدیک منتج به صادرات پایدار صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نظر خود را بیان کنید