PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازدید رییس اتحادیه صادرکنندگان از دوره آکادمیک لیبل

اولین دوره آکادمیک لیبل به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در حال برگزاری است و امروز رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از روند برگزاری این دوره بازدید کرد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با اشاره به اهداف این دوره آموزشی گفت: هدف ما در اتحادیه صادرکنندگان از برگزاری این دوره های آموزشی انتقال دانش در سطح مدیران و دست اندر کاران برای توانمند سازی کمی و کیفی واحدها و بنگاه های صنعت چاپ و بسته بندی کشور است.

وی ادامه داد: روند در کشورهای صنعتی و پیشرفته اینگونه است که ابتدا داده ها دقیق و به روز به دست اندرگاران ارایه می گردد و سپس بهره برداری از آن بخش از صنعت صورت می گیرد، اما متاسفانه در ایران این موضوع برعکس عمل می شود و ابتدا سعی در بهره برداری بدون دانش و آموزش داریم در حالیکه ابتدا باید انتقال دانش تخصصی صورت گیرد.

دبیر اتحادیه چاپخانه داران تهران با بیان اینکه صنعت و دانشگاه نیازمند همکاری هرچه بیشتر هستند گفت: در این زمینه بهترین راه ایجاد حلقه اتصال میان صنعت و دانشگاه است تا این چرخه بطور مستمر و پایدار ادامه یابد. دراین مسیر دانش پژوهان در صنعت به مراکز علمی مراجعه می کنند و اگر نگاه صحیح و منطقی از سوی مراکز علمی صورت گیرد بی شک تقاضای جذب نیروی متخصص در مراکز صنعتی افزایش خواهد یافت و چرخه آموزش و علم محوری صنعت در مسیر موفقیت حرکت می کند.

 وی افزود: ماحصل این فرآیند توسعه روز افزون  صنعت چاپ و بسته بندی کشور و نهایتا صادراتی پایدار و کیفیت محور است.

عابدین با اشاره به  پروسه زمانی درازمدت این روند گفت: همکاری پیوسته صنعت دانشگاه را باید بعنوان یک سرمایه گذاری ملی و دراز مدت نگریست، بی شک این فرایند نیازمند زمان و همکاری و حمایت نهادها و تشکلهای مرتبط است.

رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در پایان اهداف این اتحادیه را ملی توصیف کرد و گفت: در حین ثبت نام و برگزاری اولین دوره آموزش آکادمیک لیبل درخواست هایی از سوی دست اندرکاران فعال در شهرستانها دریافت کردیم، این اتحادیه اماده همکاری با تشکلهای شهرتسانها برای برگزاری دوره های آموزی است و برنامه ریزی اجرای این بخش صورت داده است.

اولین دوره آموزش آکادمیک لیبل ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و با حمایت دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و پژوهشگاه رنگ از 12 دی ماه به مدت 5 هفته آغاز گردیده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نظر خود را بیان کنید