PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نگاهی آماری به نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی

چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ ایران بزودی راهی نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات خواهد شد، براین اساس آماری به دوره گذشته این نمایشگاه انداخته ایم.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، سایت رسمی نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات نوشت در نمایشگاه دوره گذشته 94 درصد از بازدید کنندگان تصمیم گیران خرید بودند.

همچنین در دوره گذشته این نمایشگاه که در سال 2015 برگزار شد بیش از 12 هزار بازدید کننده تخصصی از 110 کشور جهان از 360 غرفه بازدید کردند.

 سال 2015 این نمایشگاه 27 درصد رشد نسب به دوره 2013 داشت است. امارات متحده عربی بیش از نیمی از بازدید کنندگان رابه خود اختصاص داد و پس از آن عربستان، هند و جمهوری اسلامی ایران بیشترین بازدید کننده را داشتند.

 کشورهایی چون، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان،ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، قطر، عمان، بحرین، کامرون، مصر و... از جمله کشورهایی بودند که این نمایشگاه را برای خرید بعنوان هدف قرار داده اند.

بر اساس این گزارش 48 درصد از بازدید کنندگان برای چاپ افست،30درصد برای چاپ لیبل،37 درصدد برای چاپ های انعطاف پذیر، 40درصد برای کاغذ و فیلم های پشت چسبدار، 30درصد برای مرکبها و پوششها،20درصد برای سیستم مدیریت یکپارچه و 22 درصد برای چاپ لترپرس به نمایشگاه آمده اند.

 امسال به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ چهارمین پاوین ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران در اولین دیدار جهانی بعد از برجام گسترده تر و متفاوت تر از همیشه برای توسعه صادرات صنعت چاپ و بسته بندی گامی بلند برخواهد داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نظر خود را بیان کنید