PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مهمترین اخبار روز اول لیبل اکسپو 2015

اولین روز نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا معتبرترین نمایشگاه تخصصی لیبل جهان در حالی آغاز شد که کمپانی های سازنده نرم افزار و سخت افزار آخرین دستاورد های خود را به بازار لیبل جهان ارایه کردند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، لیبل اکسپو 2015 با بیش از 648 غرفه از چهل کشور صاحب نام در عرصه صنعت چاپ لیبل در 10 سالن با حضور گسترده چاپخانه داران ایرانی تجربه ای متفاوتی خواهد داشت.
در این سیل غرفه داران و بازدیدکنندگان از اقصا نقاط جهان اولین روز نمایشگاه خبرهای فراوانی به همراه داشت، اولین خبر مربوط به اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران است؛ راه های همکاری هرچه بیشتر شرکت بین المللی تارسوس برگزار کننده تخصصی نمایشگاه با اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ ایران در نشستی با حضور بابک عابدین رییس اتحادیه و راجر استفان پلو رییس هیات مدیره بخش لیبل شرکت تارسوس پیرامون مباحث آموزشی، پژوهشی و نمایشگاهی برگزار شد. همچنین اعضای هیات مدیره این اتحادیه از غرفه های صاحب نام نمایشگاه در روز اول دیدن کردند.


گالوس ماشین DCS340 معرفی کرد


شرکت صاحب نام گالوس در این نمایشگاه از ماشین DCS340پرده برداری کرد. این ماشین با بهره مندی از چاپ دیجیتال که پروژه توسعه یافته شرکت هایدلبرگ و فوجی فیلم است بازدیدکنندگان فراوانی را متوجه خود ساخت.


MPS شریک جدید تجاری خود را معرفی کرد


شرکت صاحب نام MPS هلند، کمپانی تکنولوژی های دیجیتال domino را بعنوان شریک بخش دیجیتال خود معرفی کرد.
همچنین این شرکت ماشین چاپ فلکسوN610i با تکنولوژی uv و اینک جت به همراه نرم افزار دیجیتالی esko را در اولین روز نمایشگاه به بازدیدکنندگان عرضه کرد.


Hp نرم افزار جدید معرفی کرد


شرکت صاحب نام HP پکیج نرم افزار اتوماسیون رنگ برای ماشین آلات چاپ دیجیتال WS6800 را رونمایی کرد.


Innovia films شریک تجاری خود را معرفی کرد


شرکت Innovia films امروز شریک جدید تجاری خود را معرفی کرد، از این پس vplling optics شریک تجاری این شرکت در زمینه تولید فیلم های امنیتی میکرو اپتیکال با افکت های سه بعدی خواهد بود.


Epson و معرفی محصول جدید


شرکت صاحب نام Epson دستگاه عرض 24 اینچ sure color خود را معرفی کرد. این دستگاه با مدل scp700v با استفاده از مرکب های مایع اینک جت یک چاپ بی نقص را به متقاضیان عرضه می کند.


هد جدید xaar


شرکت زار سیستم جدید هد دیجیتال خود به نام print bar را با قابلیت چاپ 75 متر در دقیقه عرض 70 تا 560میلی متر را به بازار ارایه کرد. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی TF امکان چاپ افکت های خاص و اطلاعات متغییر را مهیا می کند.
این دستگاه می تواند از انواع مرکب ها و مرکب های مایع مانند UV، ورنی، ورنی های موضعی، قابلیت پوش های سفید متریال چاپی، طلای سرد و.. را دارد.


شرکت کالا برچسب ماشین 10 رنگ خرید


شرکت هندی مولتی تک صدمین دستگاه چاپ لیبل خود را در کالا برچسب ایران نصب و راه اندازی کرد. این ماشین 10 رنگ UV است، محبوبی مدیر کالا برچسب در این رابطه گفت: این ماشین می تواند سرعت عمل تولید ما را با سیستم کنترل ریجستر سریع تر و با کیفیت تر کند. مولتی تک نیاز های ما را در این ماشین بنا به درخواست کالا برچسب برآورده کرده است.
لیبل اکسپو2015 از 7 الی 10 مهرماه سال جاری در شهر بروکسل بلژیک دنیای جدید تکنولوژهای چاپ لیبل را به علاقه مندان و صنعتگران معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نظر خود را بیان کنید