آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این دوره از نمایشگاه ماشین آلات قابل توجه ای توسط چاپخانه داران ایرانی خریداری شد و نمایندگی های فراواین نیز اخذ گردید.
حضور و سرمایه گذاری در بخش لیبل و لیبلینگ برای صنعت چاپ و اقتصاد کشور بسیار مفید وقابل توجه است، اما باید از تجربه افست و تمرکز همه جانبه صنعت چاپ در این بخش طی دو دهه گذشته درس بگیریم.
مطمئنا صنعت چاپ در بخش لیبل تغییرات بسیار بنیادی خواهد کرد، اما فرهنگ استفاده از ماشین آلات، نگاه و آموزش تخصصی از دیگر نکات بسیار مهمی است که سرمایه گذاران و چاپخانه های این بخش باید در نظر داشته باشند تا چند سال دیگر به معضل لاینحل بخش افست در قیمت دادن و جذب مشتری مواجه نشوند.
اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ نیز به عنوان پرچمدار این بخش از صنعت چاپ باید در بحث آموزش و تحقیقات بازار مانند همیشه همیار و مددکار چاپخانه داران لیبل باشد و روند این حرکت مثبت به کمک اعضا و این اتحادیه پر بار تر از همیشه ادامه یابد.