PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کارگروه های فعال اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با ایجاد کارگروه های تخصصی و تقسیم کار توانسته به موفقیت های درخوری دست یابد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، اتحادیه صادرکنندگان چهار کارگروه در بخش های چاپ لیبل، چاپ افست و سلولزی، چاپخانه ای عریض بخش هلیو وفلکسو و کارگروه آموزش دارد، این کارگروه ها هر ماه با دستور جلسه مشخصی نشستهای تخصصی در حوزه تامین مواد اولیه، بررسی موانع کسب و کار و بررسی و پژوهش قیمت تمام شده برپا می کنند. درهمین راستا دومین نشست کارگروه لیبل اتحخادیه صادرکنندگان در اوایل شهریور ماه برگزار شد.

این نشست با دستور جلسه بررسی موانع و مشکلات دست اندرکاران، بررسی مشکلات و موانع تامین مواد اولیه، بررسی فرصتهای صادراتی، بازبینی قیمت تمام شده و بررسی نیازهای آموزشی ششم شهریور در محل اتحادیه برگزاری شد. در این نشست ارایه راهکار برای اصلاح قوانین دست و پاگیر، تسهیل و کاهش مجوزات صادرات و واردات مواد اولیه و واسطه ای، بررسی بازار دو کشور که پیشتر توسط تیم تخصصی بررسی و پژوهش شده اند، برپایی دوره آموزشی مبانی صادرات، مذاکره ، تنظیم قرار داد، محاسبه قیمت تمام شده و.... از مصوبات این نشست بود.

همچنین اولین نشست کارگروه آموزش اتحادیه نیز در همین روز برگزار شد و همکاری با مراکز آموزشی تخصصی در دستور کار این کارگروه قرار گرفت، در همین راستا دو دوره آموزشی در حوزه کسب و کار بررسی شد که بزودی از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی می گردد.

کارگروه چاپخانه های هلیو و فلکسو اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در روز 10 شهریور با دستور جلسه بررسی مشکلات روز چاپخانه ها، بررسی نحوه تامین مواد اولیه و بازار کنونی، بررسی فرصتهای صادراتی در بازارهای کشورهای همسایه، بازبینی و بررسی قیمت تمام شده، بررسی نیازهای آموزشی برگزار شد. این کارگروه قدیمی ‌ترین کارگروه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ است.

نشست دو کارگروه آموزش و افست و چاپ سلولزی اتحادیه نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه