PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نگاهی به روند انتخاب برگزیدگان صنعت چاپ امریکا2023

بیست و چهار اکتبر 2023(2آبان1402) در یک مراسم مجلل برگزیدگان سال صنعت چاپ ایالات متحده معرفی خواهند شد از این رو نگاهی انداختیم به روند انتخاب برترینها صنعت چاپ آمریکا.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، انجمن چاپ آمریکا (APAN)، که از بیش از 15 انجمن ارتباطات گرافیکی منطقه‌ای از سراسر آیالات متحده تشکیل شده است، برندگان مسابقه جوایز چاپ آمریکا را طی یک پخش زنده اعلام خواهد کرد. در
جوایز چاپ آمریکا جشنی است که "بهترین از بهترینها" محصول چاپ شده در ایالات متحده را به رسمیت می شناسد.
برای مسابقه جوایز چاپ آمریکا، ده انجمن عضو APAN هر کدام محصولات چاپی مختلف را ارسال کردند که در مسابقات چاپ منطقه ای خود موفق به کسب افتخارات برتر شدند. این ورودی‌های فیزیکی به انجمن صنایع چاپ آمریکا (PIA) ارسال می شود که میزبان رویداد امسال است. سپس گروهی متشکل از سه کارشناس صنعت، کار بسیار دشوار داوری را از بین 101 اثر انجام دادند و این تعداد را18 اثر برگزیده برنده کاهش داده اند.
کتی اسکوگلند، مدیر خدمات اعضای PIA برای ایالات جنوب غربی و رئیس جوایز چاپ آمریکا توضیح می‌دهد: سه داور ما متخصصان واقعی صنعت چاپ هستند، با دانش گسترده‌ای از تمام فناوری‌های مختلف که برای ایجاد یک محصول چاپی نیاز است، و چالش‌های مرتبط با آن، با هر یک از این فناوری‌ها را به عالی ترین سطح می شناسند.
برای اجرای یک مسابقه در این سطح موارد زیادی در نظر گرفته می شود. 20 معیار داوری شامل سطح دشواری، تأثیر بصری، خلاقیت،اصالت ، ترکیب و نوآوری و... مد نظراست.
مسابقات در مرحله اول منطقه ای برگزار می شود. برندگان برتر منطقه ای در مسابقه ملی شرکت کردند. ورودی‌ها به صورت فیزیکی به دفاتر میزبان رویداد آن سال (در این مورد، PIA) ارسال می‌شوند.
ورودی ها ثبت شده و به درستی ذخیره شده اند. ورودی‌هایی که توسط کارکنان بررسی می‌شوند تا به سؤالاتی که داوران ممکن است داشته باشند پاسخ دهند.
اتاق داوری راه‌اندازی شد و هر ورودی به‌صورت ناشناس ارائه شد تا اطمینان حاصل شود که داوران نمی‌دانند از کدام شرکت یا منطقه آمده است. قضاوت صورت می گیرد.
در صبح، داوران هر کدام به تنهایی از هر ورودی عبور می کنند، محصول را مطالعه می کنند. بعد از ناهار، داوران با هم به بررسی آثار می پردازند، تا برنده ها انتخاب شوند.
آثار برنده فیلمبرداری شد. در مراسم اهدای جوایز، پس از اعلام هر اثر برنده، بینندگان ویدئویی از این قطعه را مشاهده خواهند کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی

نوشتن دیدگاه