PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

چهارمین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه المللی چاپ و بسته بندی تهران

ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته با هدف بهینه سازی هرچه بیشتر نمایشگاه سلسه نشست های خود را برای چهارمین باربا صاحب نظران برگزار کرد.

به گزارش آژآنس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در این نشست که با حضور نمایندگان اتحادیه های مرتبط، مدیر انجمن کارتن ورق و نمایندگان وزارت ارشاد برگزار شد گزارش فعالیت و اولین روز ثبت نام و جانمایی غرفه ها از سوی جلیل غفاری رهبر رییس هیات مدیره شرکت صنوف تولیدی مجری برگزرای نمایشگاه به حضار ارایه شد.

مهندس اعظمی مدیر انجمن کارتن و ورق با اشاره به تمرکز تخصصی کارتن سازان خواستار هماهنگی ستاد برای جانمایی هرچه بهتر این رسته در نمایشگاه امسال شد.

همچنین بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران پیشنهاد اختصاص یک سالن از نمایشگاه در دوره های بعدی جهت استفاده صادرکنندگان برتر این صنعت به ستاد ارایه نمود که با مقرر شد طبق نظر سنجی های اتحادیه صادر کنندگان و غرفه گذاران بیست و دومین دوره نمایشگاه در صورت تایید از دور بعد به اجرا گذاشته شود.

تاکید بر اطلاع رسانی جامع نمایشگاه چاپ وبسته بندی تهران، آغاز بکار بخش روابط عمومی این دوره از نمایشگاه، نگاهی با رویکرد توسعه صادرات به غرفه گذاران و بازدید کنندگان، پیگیری افزایش مساحت فضای نمایشگاه این دوره، پیش ثبت نام آنلاین بازدید کنندگان، برنامه ریزی همایش ها و سمینار ها و اطلاع رسانی به موقع و... ازر دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست ابوالفضل ایمنی مدیر رسانه ای نمایشگاه از راه اندازی کانال تخصصی تلگرام نمایشگاه به آدرس telegram.me/iranpackprint و خبرنامه الکترونیکی نمایشگاه جهت سهولت اطلاع رسانی خبر داد.

بیست دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 2 تا 5 دی ماه سال در محل دایمی نمایشگاه تهران متفاوت تر همیشه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی