PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اطلاع رسانی متفاوت نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با رویکردی متفاوت اخبار و اطلاعات خود را به مخاطبین ارایه می کند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، استفاده از تکنولوی های نوین ارتباط جمعی رویکردی است که مدیران این نمایشگاه در پیش گرفته اند، از یک هفته قبل کانال رسمی نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته در شبکه اجتماعی تلگرام آغاز بکار کرد تا برای اولین بار صنعت چاپ بصورت رسمی از یک پدیده عمومی بهره ای تخصصی حاصل کند.


این کانال به آدرس: telegram.me/iranpackprint در کمتر از یک هفته فعالیت خود 310 کابر دارد و روزانه اخبار کوتاهی از فعالیت های ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران را به مخاطبان ارایه می دهد.


رویکرد تکنولوژیکی برگزار کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران خبر از رویدادی متفاوت و متمایز و تخصصی در این دوره دارد.


در بخشی از این اخبار آمده : جلیل غفاری رهبر:ثبت نام بر اساس الویت پیش ثبت نام است و اکنون متراژهای بالای 80متر با توجه به الویت پیش ثبت نام در حال انجام مراحل نهایی هستند.روند اطلاع رسانی ثبت نام از مسیرهای خبری ارایه خواهد شد.
امسال دربیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران 16سالن اختصاص داده شده است.

جلسه مشترک مدیران نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با هیات مدیره انچمن واردکنندگان کاغذ و مقوا برگزار شد.
درپی جلسه مشترک مدیران نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا علاوه بر حضور و استقرار انجمن در این دوره از نمایشگاه،شاهد حضور فعال اعضای این تشکل در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران خواهیم بود.

تدارک گسترده ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران برای برپایی همایش های علمی،تخصصی در این دوره.

چهارمین روز ثبت نام نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران تا ساعت19:30 دقیقه ادامه دارد.ثبت نام از غرفه های بالای 80 متر و اولویت ثبت نام صورت می گیرد.

علاقه مندان می توانند فرم ثبت نام را از سایت نمایشگاه به آدرس iranpackprint. com به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه کنند.

تا کنون بیش از 700 شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران برای فضای نزدیک به 32هزار متر مربع در خواست و پیش ثبت نام کرده اند.

علاقمندان به دریافت آنلاین این اخبار می توانند به آدرس telegram.me/iranpackprint کانال رسمی تلگرام این دوره از نمایشگاه مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی