نگاهی به تور جهانی دروپا 2016
رقابت تنگاتنگ شرکتهای برگزار کننده نمایشگاه در جهان این روزها باعث پدید آمدن علم برگزاری نمایشگاه و پیشرفت روز افزون آن شده است.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، دروپا که به المپیک چاپ نیز مطرح لقب گرفته این روزها خطر رقبای بزرگی چون گروه تارسوس و آیپکس را احساس می کند.
اولین اقدام دروپا برگزاری سه سال یکبار نمایشگاه بود.تور جهانی این دوره بزرگتر از همیشه در حال برگزاری است.
این تور که برای دروپای 2016 است با سخنرانی ها، کنفرانسهای مطبوعاتی ، مصاحبه های مطبوعاتی تجاری در آسیا ، اروپا و امریکا در ماه سپتامبر بسیار داغ شده است.
بیش از 40 رویداد دروپا از انواع مختلف آن تا فوریه 2016 برگزار خواهد شد که خبر از نمایشگاه تجاری پیشرو جهان برای راهکارهای رسانهای پیرو فراگرفتن بهتر رویکردها و ابتکارات مهم است. طیف این رویدادها شامل جلسات حرفهای در گروههای کوچک ، کارگاههای آموزشی و جلسات سخنرانی با هزاران شرکتکننده میشود.
تور جهانی دروپا نقش محوری را در بازاریابی و ارتباطات و هم چنین تلفیقی از تبلیغات و کمپینهای آنلاین و روابط مطبوعاتی بازی خواهد کرد.
سابین گلدرمن ناظر دروپا 2016گفت: ما در وهلهی اول با بازدیدکنندگان و هوادارانمان بطور مستقیم صحبت میکنیم و آنها را از آخرین اتفاقات باخبر خواهیم ساخت.
وی افزود: مزیت دیگری که این مورد دارد این است که در گفتگوی مستقیم میتوان دریافت که علایق و نیازهای ویژهی آنها کجاست تا بر آنها تکیه کرد. علاوه براین گفتگو با بازدیدکنندگان خود مزیتی بزرگ است." به علاوه، با پایان این تور جهانی، سفیران دروپا 440000 کیلومتر پرواز خواهند کرد، بعبارت دیگر یازده بار دور دنیا را میگردنند.
تو جهانی دروپا از 12 سپتامبر با یک سخنرانی در ایگاس توکیو شروع شد و به دنبال آن یک کنفرانس مطبوعاتی در رسانههای امریکای شمالی به عنوان بخشی از Graph Expo در شیکاگو ادامه دارد. همهی فعالیتها و عملکردها بر امریکا و آسیا با هشت و چهارده رویداد تمرکز کرده است.
رقابت برگزار کنندگان نمایشگاه های معتبر صنعت چاپ جهان این روزهای با خلاقیت و به نوعی علم افزایی آنها همراه شده، اتفاقی که نباید از چشم برگزار کنندگان نمایشگاه های در کشور دور بماند.