PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه امسال بوی چاپ می دهد

عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران تهران، با اشاره به نقش پررنگ بخش چاپ در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، گفت: امسال چاپخانه داران، نقش پررنگی در نمایشگاه چاپ دارند و می توان گفت بوی چاپ از سالن های مختلف این نمایشگاه به مشام می رسد و این اتفاق خوبی به شمار می آید.


 به گزارش ژآانس خبری چاپ و بستهبندی ایران،بهمن پورمند، در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، با بیان این مطلب افزود: امسال سالن های بزرگی برای فعالان حوزه چاپ اختصاص یافته است و ماشین های مدرن، به روز و جدیدی که در نمایشگاه وجود دارد، همه نشانگر پررنگ شدن چاپ در نمایشگاه امسال است.
وی ادامه داد: در سالهای گذشته، بیشتر دستگاه ها در حوزه بسته بندی، ماشین های قبل و بعد از چاپ بود و ما همیشه به دنبال این فرصت بودیم تا چاپ نقش بیشتری در این نمایشگاه داشته باشد و شکر خدا این موضوع امسال محقق شده است.
پورمند در ادامه با اشاره به کارکردهای برگزاری نمایشگاه چاپ، گفت: در سراسر دنیا نمایشگاه برگزار می شود تا خواسته های صنف، کمبودها و نیازهای هر صنف، سنجیده شود، این نمایشگاه هم فرصتی برای اهالی چاپ است تا علاوه بر آشنایی با فناوری های نوین این حوزه، با دستگاه های جدید نیز آشنا شوند.
وی یادآور شد: از سوی دیگر نمایشگاه چاپ، فرصتی برای اهالی صنعت چاپ به شمار می آید تا دیدارها تازه شود و زمان برای اطلاع از جدیدترین کارها و امکانات چاپخانه ها فراهم شود، این بررسی ها همه زمینه را برای سرمایه گذاری بهتر و مناسب تر فراهم می کند.
عضو هیات مدیره اتحادیه چاپخانه داران، همچنین با اشاره به حضور شرکت های بین المللی معروف در نمایشگاه امسال، عنوان کرد: به نظرم بخش بین الملل نمایشگاه باید پررنگ تر از وضعیت کنونی باشد، اگر شرکت ها و برندهای معتبر بین المللی در نمایشگاه حضور داشته باشند، اعتبار نمایشگاه نیز بالاتر می رود.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران از 2 تا 5 دی ماه از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی