PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور شرکت های بزرگ در نمایشگاه چاپ پررنگ است

مدیر چاپ قدیانی با اشاره به ویژگی های نمایشگاه چاپ و بسته بندی امسال، گفت: این دوره از نمایشگاه با حضور شرکت های صاحب نامی چون ایران روتاتیو و نصب و راه اندازی ماشین آلات چاپ، متفاوت تر از سالهای گذشته بود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران مهندس مسعود قدیانی در گفتگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران، عنوان کرد: یکی از خبرهای خوب این دوره، فروش ماشین آلات نو و نصب دستگاه های مدرن و امروزی در نمایگاه است که امدیوارم این روند مثبت ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: این دوره از نمایشگاه گستردگی بسیار خوبی دارد و گروه های فعال در صنعت چاپ و بسته بندی با جانمایی مناسب و خوبی که در نمایشگاه شده اند، توانسته اند جمع گسترده ای از مخاطبان را با علائق و سلایق مختلف در کنار هم جمع کنند.

قدیانی با بیان اینکه نمایشگاه امسال، قابل قبول تر از دوره های قبل است، گفت: امسال در نمایشگاه فناوری های نوین و دستگاه های مدرن و جدید بسیاری دیده شد و این موضوع نشانه رشد و پیشرفت نمایشگاه نسبت به دوره های پیشین است.

وی همچنین در بازدید از کارگاه آموزشی نمایشگاه نیز، گفت: این بخش نیز نسبت به دوره های قبل خیلی فعال است و از آنجایی که آموزش یکی از راه های توسعه صنعت چاپ و نشر در کشور به شمار می آید، توجه به این موضوع از نشانه های رشد نمایشگاه به شمار می آید.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران که از روز چهارشنبه دوم دی ماه فعالیت خود را آغاز کرده، امروز 5 دی ماه  تا ساعت 17 در محل دائمی نمایگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی