PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

جهش آموزشی بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

بی شک آموزش سرمایه ملی است و این مهم در یک رویداد بین المللی  چون نمایشگاه جایگاه و اهمیت خاص خود را داراست.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته در این دوره از نمایشگاه تدارک ویژه ای برای آموزش و کارگاه های آموزشی دیده بود.

 طبق گزارش ستاد برگزاری برنامه ریزی چهار کارگاه و همایش در بخش بسته بندی، هشت کلاس و همایش با هماهنگی مرکز پژوهش رنگ و چهار دوره آموزشی با مرکز علمی کاربردی واحد 5(دانشگاه چاپ) به همراه دو کارگاه آموزشی با مدرسان خارجی در زمینه چاپ لیبل و بسته بندی های کوچک به همراه لاستیک افست صورت گرفته بود.

با توجه به فشردگی زمان و استقبال غرفه گذاران برای حضور در نمایشگاه، ستاد برگزاری کارگاه و همایش ها را به دوبخش تقسیم کرد، بخش اول شامل شش دوره که در زمان نمایشگاه برگزار شود و بخش دوم در طول سال و در مکان مجهزتر.

در دوره گذشته استقبال از کلاس ها و کارگاه های آموزشی بسیار اندک بود و تعداد حاضرین در این دوره ها کمتر از 3 نفر بود، اما خوشبختانه در این دوره کلاسها و کارگاه های آموزشی با استقبال بی نظیری مواجه شد، در روز جمعه و در کلاس مدیریت رنگ در صنعت چاپ گاهی تعداد حاضرین نزدیک به60 نفر می رسید.

 در کل و طبق آمار ارایه شده توسط مدیر اطلاع رسانی و برگزار کننده کلاسهای آموزشی در نمایشگاه بیست و دوم سه دوره توسط مرکز پژوهش رنگ، دو دوره توسط مرکز علمی کار بردی واحد5 و یک دوره با حمایت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بازرگانی سایبک توسط مدرس خارجی برگزار شد.

متوسط و میانگین حضور در هر کلاس 36 نفر بود که بالاترین حضور مربوط به کلاس روز جمعه مدیریت رنگ در صنعت چاپ با 57 نفر و پایین ترین حضور مربوط به کلاس نقش لاستیک در چاپ افست با 30 نفر بود.

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران 324 ساعت نفر آموزش صورت پذیرفت که به نوعی رکود قابل توجه و سرمایه ملی برای صنعت چاپ و بسته بندی کشور است.

ستاد برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی که با استقبال قابل توجه ای در زمینه آموزش در این دوره از نمایشگاه مواجه شد، برگزاری مداوم کلاس های را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون نزدیک به 15 دوره تدارک دیده است که در طول سال برپا می شود.

 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران تفاوت های فراوانی با سایر دوره های خود داشته که از مهم ترین آنها می توان به موفقیت در بخش آموزش اشاره کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی