PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

دومین نمایشگاه بزرگ چاپ و بسته بندی جهان

حضور در آوردگاه های بزرگ و بین المللی بی شک بازخردهای موثری برای تولید کنندگان و صاحبان در بر دارد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بعد از دروپا که بزرگترین نمایشگاه چاپ جهان و به نوعی المپیک صنعت چاپ نام گرفته لقب دومین بسیار سخت خواهد بود؛ اما چین با تلاش و پشتکار در عرصه نمایشگاهی توانسته بعد از دروپا صاحب دومین نمایشگاه بزرگ جهان در عرصه چاپ و بسته بندی شود.
نمایشگاه چاپ و بسته بندی چاپینا پیرینت چاپنا پرینت هر دوسال یکبار در پکن برگزار میشود و بعد از نمایشگاه دروپا دومین نمایشگاه بزرگ صنعت چاپ و بسته بندی جهان است.
این نمایشگاه متشکل از هست سالن با برنامه ریزی دقیق برای هر بخش است.اکثر قریب به اتفاق برندهای برتر صنعت چاپ و بسته بندی جهان در این نمایشگاه حضور دارند و با توجه به نوع محصولات در دسته بندی صالن های نمایشگاه قرار دارد.
شرکت HPبزرگترین غرفه نمایشگاه چاپنا پرینت با وسعت ۶۲۰۰متر مربع است که بگفته سایت رسمی نمایشگاه این وسعت از غرفه این شرکت در دروپا ۲۰۱۲ نیز بزرگ است.
چایپنا پیرینت بر اساس آمار بیش از 160 هزار متر مربع وسعت دارد و تقریبا میزبان بیش از دویست هزار بازدید کننده تخصصی از سراسر جهان است که این آمار ارقام نمایشگاه را در دومین سکوی نمایشگاهی صنعت چاپ و بستهب ندی جهان قرار داده است.
امسال و برای اولین بار اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برای سخنرانی ببین برترین اتحادیه ای و انجمن های صنعت چاپ جهان دعوت شده است.
نمایشگاه چاینا پرینت از 19 الی 23 اردیبهشت ماه سال جاری در شهر پکن برگزار خواهد شد و گروهی تخصصی بازدید کنندگان ایرانی برای اولین بار بصورت منسجم و بابرنامه ریزی از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی