PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استقبال خوب اهالی چاپ و بسته بندی از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی

بیش از یک ماه از آغاز پیش ثبت نام بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران می گذرد و بیش از چهار صد شرکت فضایی بیشتر از بیست چهار هزار متر مرع رزرو و پیش ثبت نام نموده اند.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره از نمایشگاه نیز مانند دوره های پیشین بر اساس اولویت پیش ثبت نام و جانمایی تخصصی سالنها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
در سال حمایت از کالای ایرانی ستاد برگزاری بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی با برنامه ریزی، تحلیل و بررسی دقیق بازارتمام تلاش خود را برای شکوفایی و ایجاد بسترمناسب اشتغالزایی و حمایت از کالای ایرانی در آوردگاه تخصصی نمایشگاه بین المللی تهران بکار می گیرد.
بی شک حضور بازدید کنندگان تخصصی که ماحصل به ربع قرن سابقه این نمایشگاه است یکی از تخصصی ترین و بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاه های منطقه را در تهران رقم زده است.
ابوالفضل ایمنی مدیرروابط عمومی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران در این رابطه گفت: با توجه به تقویم نمایشگاهی تیم برگزار کننده تلاش فراوانی برای قرار گرفتن تعطیلات پایان هفته در زمان نمایشگاه نمود و امسال نیز این امر میسر گردید. امسال نیز مانند سال گذشته زمان برگزاری به آذر ماه تغییر یافته تا همپوشانی سال نو میلادی و نمایشگاه تهران نیز بر طرف گردد. همچنین ستاد برگزرای نمایشگاه در حال تدارک برنامه های جانبی آموزشی با رویکردی جدید است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از 22 الی 25 آذر ماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سایت (iranpackprint.com) و کانال رسمی اطلاع رسانی نمایشگاه به آدرس: t.me/iranpackprint فرم پیش ثبت نام را دریافت نمود و پس از تکمیل به دفتر ستاد برگزاری با شماره تماس 02177625227 حتی در زوهای تعطیل ارسال نمایند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران با هدفگذاری و برنامه ریزی دقیق سعی دارد گامهای بلندی در راستای مقاوم سازی اقتصاد با حمایت از کالاهای ساخت ایران برمی دارد.

 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی