PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازدید جمعی از چاپخانه داران یزد از نمایشگاه بین المللی چاپ تهران

جمعی از چاپخانه داران و فعالان حوزه بسته بندی استان یزد، از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی بازدید کردند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، همزمان با دومین روز نمایشگاه چاپ گروهی متشکل از 50 نفر از چاپخانه داران و فعالان حوزه بسته بندی استان یزد در این نمایشگاه حاضر شده و از سالن های مختلف آن بازدید کردند.

ذبیح الله زارع؛ معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد با اشاره به حضور چاپخانه داران این استان در نمایشگاه چاپ تهران، گفت: با توجه به اهمیت و ویژگی های منحصربه فرد نمایشگاه چاپ تهران، امسال جمعی از فعالان چاپ و بسته بندی یزد را در قالب تور بازدید گروهی به نمایشگاه آوردیم تا از دستاوردهای این حوزه بهره مند شوند.

وی افزود: یزد در میان چهار استان صنعتی کشور قرار دارد و به دلیل اینکه قطب کاشی کشور است، مصرف کارتن در این استان بسیار بالا است و یکی از اهداف حضور در این نمایشگاه شناسایی تولیدکنندگان و فعالان کاغذ و مقوا در کشور است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تا 25 آذر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی