PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه ها یکی پس از دیگری قربانی کرونا ویروس/ اینترپک و دروپا؟

ویروس کرونا را می توان نقل تلخ این روزهای محافل خبری دانست. هر روز ابعاد مختلف شیوع آن بخشی از رویدادهای روزمره جهان را تحت تاثیر قرار میدهد.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در هفته جاری اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران میهمان ویژه نمایشگاه دارو بود و قرار بر برگزاری دوره آموزشی تخصصی در حوزه بسته بندی برای علاقمندان و بازدید کنندگان بود که نمایشگاه بر اساس اعلام برگزار کننده به دلیل شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی ملغی شد.
اما این ویروس گربیان جهان را گرفته است، درسراسر چین کلیه نمایشگاه ها تعطیل شده است؛ به‌منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، زمان برگزاری نمایشگاه کتاب بلونیا در ایتالیا تغییر یافت.
با مصوبه شورای سیاست‎گذاری سی و سومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران به بعد از ماه مبارک رمضان انتقال پیدا کرد.
در این میان هنوز خبری از سوی آلمان مبنی بر برگزاری دو نمایشگاه مهم چاپ و بسته بندی که در اردیبهشت و تیر ماه برگزار میشود، منتشر نشده و این در حالی است که چین یکی از بزرگترین کشورهای شرکت کننده از لحاظ غرفه گذار و بازدید کننده در این دو نمایشگاه است.
آلمان همچنین تا کنون کمتر در معرض انتشار کرونا ویروس قرار گرفته و سیل بازدید کنندگان برای این نمایشگاه ها از سراسر دنیا معضلی است که می تواند این کشور را درگیر شیوع این ویروس نماید.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا کرونا ویروس در جهان توسط دانشمندان کنترل خواهد شد یا برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه دروپا و اینترپک شاهد تغییرات قوانین، زمان و اقداماتی از این دست خواهیم بود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی