PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

اعلام دستورالعمل ‏های بازگشایی دروپا

سابین گلدرمان مدیر دروپا در مورد برخی از اقداماتی که این شرکت برای بازگشایی نمایشگاه در دوران ویروس کرونا عرضه خواهد کرد؛ اطلاعاتی را اعلام کرد.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، از سوی دیگر در پاسخ به عدم حضور دو شرکت زیراکس و بوبست در دروپا ۲۰۱۱ گلدرمان گفت: " ما از اینکه این دو شرکت تصمیم گرفته‏‌اند در دروپا ۲۰۲۱ حضور نداشته باشند متاسفیم. البته این، تصمیم این دو شرکت است و ما به تصمیم آنها احترام می‏‌گذاریم. با این حال با در نظر گرفتن تعداد زیادی شرکت‏ های بزرگ و کوچک که در دروپا حضور خواهند داشت نمایشگاه سال آینده به خوبی توان و خلاقیت صنعت چاپ را به نمایش خواهد گذاشت. انواع تجهیزات جدید در بخش‏ های مختلف صنعت چاپ در معرض دید عموم در سالن های نمایشگاه دروپا قرار خواهد گرفت و غیبت برخی از شرکت ها تاثیر چندانی در برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر این نمایشگاه نخواهد داشت."

نمایشگاه های کشور آلمان از پاییز بار دیگر کار خود را آغاز خواهند کرد. اولین رویداد مرکز نمایشگاهی دوسلدورف نیز در هفته اول ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. در مورد شرایط کار و حضور در این نمایشگاه دستورالعمل‏ هایی در حال تدوین است. گلدرمان می‌گوید: " برای برپا کردن غرفه ها کارگران باید فاصله ۱/۵ متری از یکدیگر را حفظ کنند.
گلدرمان همچنان گفت که استانداردهای ایمنی و بهداشتی نیز بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت آلمان اجرا خواهد شد. او می‌گوید: " سلامت بازدید کنندگان و غرفه داران برای ما در اولویت است. "

مرکز نمایشگاهی دوسلدورف راهکارهای هماهنگ با قوانین جدید بهداشتی برای نصب غرفه و همچنین نحوه مسئولان غرفه با بازدیدکنندگان را به زودی منتشر خواهد کرد. گلدرمان می گوید: به عنوان مثال غرفه‌ها باید در ابعادی ساخته شوند که مسئولان غرفه بتوانند فاصله ۱/۵ متری را حفظ کنند و بازدیدکنندگان نیز بتوانند این فاصله را با مسئولان غرفه نیز حفظ کنند. از سوی دیگر بازدیدکنندگان باید حتما ماسک به چهره داشته باشند و مراحل ثبت نام آنها با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی انجام شود. ما همچنان با در نظر گرفتن قوانین ایالت نورث راین وست فالیا و شهر دوسلدورف فعالیت‌های خود را انجام داده و با مقامات به طور مستقیم در تماس هستیم تا تغییرات احتمالی را پیاده کنیم. /منبع خبر : گروه همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی