PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه فسپا 2021 آمستردام ثبت نام می کند

نمایشگاه اروپایی فسپا که در تاریخ ماه 9-12 مارس 2021 (19الی22اسفند99) در شهر آمستردام ، هلند بر پا خواهد شد در حال جذب صفوف رو به رشد برای غرفه گذاری است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، همه غرفه گذاران مشتاق هستند که پس از یک سال تاخیر وبرگزرای دیجتالی با مشتریان و چشم اندازها کسب وکار رو در رو شوند.
برنامه طبقه بندی شده برای رویدادهای مشترک در حال تدوین است ، بیش از 200 شرکت که قبلاً ثبت ام نموده اند در بهار سال آینده شرکت کنند و بسیاری دیگر در مذاکره برای حضور هستند.
نیل فلتون مدیر عامل FESPA اظهار داشت: گفتگو با غرفه داران خود را در مورد رویدادهای بهار 2021 آغاز کردیم ، تقریبا یک پیام ثابت شنیدیم: آنها بی صبرانه منتظر FESPA هستند و تعامل کاملی با افرادی که اعلاقمند به یادگیری ، الهام گرفتن و سرمایه گذاری برای پیشبرد کسب و کارشان در بحران فعلی دارند بسیار زیاد است. آنها این رویداد را یک سکوی پرش حیاتی برای بهبود پایدار می دانند.
وی افزود:از دیدگاه بازدید کننده ، تصمیم گیرندگان ارشد در مشاغل مختلف چاپ به ما می گویند که آنها می خواهند این فرصت را داشته باشند تا جدیدترین محصولات و راه حل ها را از نزدیک ببینند ، آنچه را که از فروشندگان مختلف زیر یک سقف ارائه می دهند مقایسه کنند و با دور شدن از صفحه رایانه و تعامل با کارشناسان محصول و همتایان صنعت در دنیای واقعی دوباره الهام بگیرند و گزینه های مجازی نیازهای آنها را برآورده نمی کند.
بازدیدکنندگان از نمایشگاه FESPA در ماه مارس آخرین نوآوری های سخت افزاری شرکت هایی از جمله Agfa ، Brother ، Canon ، d.gen ، Durst ، Polyprint DTG ، Zund ، Summa و swissQprint را مشاهده خواهند کرد. بسترهای تهیه شده از جمله 3A Composites ، Ahlstrom Munksjö ، Avery Dennison و Hexis. گردش کار و نرم افزار مدیریت رنگ از فروشندگانی از جمله Barbieri ، Caldera ، OneVision و ONYX Graphic ؛ و مواد مصرفی تهیه کنندگان از جمله CHT Group ، Zhuhai Print-Rite و STS Inks.
نیل فلتون نتیجه گیری کرد: ما خوشحالیم که اشتیاق مثبت غرفه داران و بازدیدکنندگان را برای بازگشت به رویداد FESPA تأیید نقشی است که ما در اتصال این جامعه جهانی چاپ تخصصی و علامت گذاری بازی می کنیم و ابراز خوشحالی می کنیم. نمایشگاه فسپا هلند از 19 الی 22 اسفد ماه سال 1399 در شهر آمستردام برگزرا خواهد شد برای کسب اطلاعات بیشتر میتواند از لینک زیر استفاده نمایید:
http://www.fespaglobalprintexpo.com/

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی