PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نمایشگاه لوکس پک موناکو برگزار می شود

 

یکی از متفاوت ترین نمایشگاه های بسته بندی جهان نمایشگاه لوکس پک در سرزمین ثروتمندان جهان موناکو است که قرار است هفته آینده پس از دو دوره تعطیلی برگزار گردد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، آقای Fabienne GERMOND ، مدیر نمایشگاه تجاری LUXE PACK موناکو گفت این نمایشگاه در 27 ، 28 و 29 سپتامبر 2021 (5الی7 مهر 1400) در انجمن Grimaldi ، یک رویداد کلیدی برای حمایت از بهبود خواهد بود.

وی افزود :ما به غرفه داران خود و همچنین برندهای لوکس که به نمایشگاه می آیند بسیار توجه کرده ایم و شنیده ایم که به وضوح تمایل زیادی برای ملاقات و اشتراک گذاری وجود داشته است و هیچ چیز نمی تواند جایگزین جلسات فیزیکی شود.

علت اول اینکه فناوری دیجیتال نمی تواند جایگزین لذت دیدن محصولات در زندگی واقعی ، لمس مواد جدید ، احساس فرمول های جدید شود و مورد دوم متخصصان باید برای به اشتراک گذاشتن ، ایجاد ، برقراری ارتباط ، و اجرای پروژه های مطابق با الزامات لوکس بازار ملاقات کنند.

پس از 18 ماه در سپتامبر ما اولین نفر خواهیم بود! یک آرزوی مقاومت ناپذیر برای بازگشت به موناکو ، دیدن نوآوری ها و شبکه محصولات در محیطی دلپذیر ، دور از فضای داخلی که امسال زمان زیادی را در آن گذرانده ایم ، وجود دارد! همه چیز که تفاوت و جذابیت نمایشگاه LUXE PACK موناکو را ایجاد می کند.

تا به امروز بیش از 450 غرفه دار از جمله غرفه گذاران معمول Luxe Pack و 69 غرفه دار جدید با پروفایل های مختلف از جمله طراحان ، تولید کنندگان بسته های چوبی و متخصصان در دکوراسیون ، چاپ سه بعدی ، بسته چرمی ، بسته اولیه و راه حل های RFID حضور دارند.

نمایشگاه LUXE PACK رهبران بسته بندی لوکس را در کنار مشاغل کوچک که از تخصص بسیار خاصی برخوردار هستند ، ارائه می دهد.

در نمایشگاه LUXE PACK MONACO متعهد به اعمال شدیدترین توصیه های مقامات فرانسوی و موناکو است و برای اطمینان از ایمنی سلامت شرکت کنندگان با انجمن Grimaldi همکاری نزدیک دارد.

این برنامه قبلاً اقدامات مشخصی را برای اطمینان از یک تجربه بازدید کاملاً ایمن انجام داده است. در صورت لزوم ، طبق دستورالعمل دولت ، ممکن است این موارد تکمیل شود.

در این دوره لوکس پک بر اساس اعلام برگزار کننده به سه موضع بسته بندی های لوکس و محیط زیست، مواد جدید مورد استفاده در بسته بندی های لوکس و توسعه این صنعت در کشور چین پرداخته و کنفرانس هایی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی