PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

کاهش محدودیت سفر به هلند برای برگزاری نمایشگاه فسپا

محدودیت های مسافران واکسینه شده به هلند از کشورهای تعیین شده "بسیار پر خطر" از 22 سپتامبر 2021 -۳۱شهریور- لغو می شود ، به این معنی که فعالین صنعت چاپ این کشورها می توانند به نمایشگاه چاپ جهانی FESPA و سایر رویدادهای نمایشگاه چ اروپایی 2021 سفر کنند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، مسافرانی که مدرکی مبنی بر واکسینه شدن کامل واکسن مورد تأیید اتحادیه اروپا دارند ، اکنون می توانند آزادانه و بدون دوره قرنطینه اجباری وارد هلند شوند. این مدرک می تواند با استفاده از گواهینامه دیجیتال کووید اتحادیه اروپا (DCC) یا گواهینامه معادل آن از کشورهای غیر اتحادیه اروپا ارائه شود.
لیست کشورهای بسیار پرخطر در حال حاضر شامل ایالات متحده ، انگلستان ، اسرائیل ، هند ، آفریقای جنوبی ، تایلند و بسیاری از آمریکای لاتین است ، بنابراین این پیشرفت مثبت برای بسیاری از بازدیدکنندگان بین المللی بالقوه از رویداد اکتبر 2021 قابل توجه است. اطلاعات بیشتر از وب سایت دولت هلند در آدرس زیر قابل دسترسی است: www.government.nl/topics/coronavirus-covid-19/ بازدید از هلند-از خارج از کشور/ چک لیست- ورود/ از خارج از اتحادیه اروپا 
 
نیل فلتون مدیرعامل FESPA در این اظهار می دارد: سفر به هلند از بیشتر کشورهای اصلی اروپا برای دارندگان DCC اتحادیه اروپا بدون مشکل بوده است. این لغو قرنطینه اجباری برای بازدیدکنندگان واکسینه شده کاملاً از کشورهای "در معرض خطر" بسیار مهم است ، زیرا این امر به فعالیت صنعت چاپ اطمینان بیشتری می دهد تا برنامه های خود را برای بازدید از FESPA 2021 برنامه ریزی کنند. ما می دانیم که اشتیاق زیادی در سراسر جهان وجود دارد تا به رویداد زنده ما بازگردند ، دانش صنعت خود را تازه کنند و صدها نوآوری محصول را که برای اولین بار در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد ، خود ببینند. در حال حاضر هیچ مانع عملی برای اکثر دست فعالین این صنعت که می خواهند در FESPA 2021 حضور داشته باشند وجود ندارد. 
 
فرودگاه آمستردام Schiphol به طور مستمر فعالیت خود را افزایش می دهد. به روز رسانی همه مقاصدرا می توانید در آدرس www.schiphol.nl مشاهده کنید.
 
اثبات واکسیناسیون مضاعف همچنین دسترسی به مرکز نمایشگاه RAI و منطقه نمایشگاه FESPA/European Sign Expo را امکان پذیر می کند. اعلامیه دولت هلند با تعدیل های دیگری در زمینه رعایت فاصله اجتماعی همراه بود و ترتیب FESPA برای COVID مطابق آن به روز می شود. برای اطلاعات به روز ، به آدرس زیر مراجعه کنید: www.fespaglobalprintexpo.com/
نمایشگاه فسپا آمستردام که قرار بود از 9الی12 ماه مارس برگزار گردد اکنون از تاریخ 12 الی 15 اکتبر 2021 - 20الی 23 مهر ماه- پس از یک تاخیر کوتاه مدت برگزار خواهد شد.
 
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی