PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

میلان میزبان نمایشگاه بسته بندی های لوکس

میلان ، که به عنوان یکی از قطب های برتر مد و طراحی جهان شناخته می شود ، از 24-26 مه 2022 ، در نمایشگاه Fierramilanocity-Hall 4 ، واقع در منطقه نمایشگاهی شهر Fiera Milano ، میزبان نسخه برتر بسته بندی مجلل 2022 است.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این رویداد بسته بندی لوکس یک بستر مناسب برای طراحان و تولید کنندگان بسته بندی های لوکس و برای برندهای بزرگ بین المللی است که می خواهند محصولات خود را در سطح جهانی به عنوان برترین محصولات تولید کنند.
 
پیر پائولو پونچیا ، بنیانگذار بسته بندی برتر و مدیر عامل Easyfairs Italia ، در مورد موقعیت Packaging Premiere معتقد است شرکت در این رویداد در ایتالیا برای همه کسانی که در طراحی بسته بندی درجه یک و لوکس تولید میکنند ضروری است.
 
نمایشگاه Packaging Premiere که در سال 2017 راه اندازی شد ، در مدت زمان کوتاهی خود را به عنوان یک رویداد مرجع برای محصولات لوکس معرفی کرد. نمایشگاه پیش نمایش های جدید را ارایه میدهد ، دامنه وسیعی برای آزمایش و نوآوری فراهم می کند و به شرکت ها کمک می کند تا روند بازار را درک کنند تا تصمیم گیری برای ورود به بازار را سرعت بخشند.
رویداد Packaging Premiere مرحله ای است که کل زنجیره تامین را تقویت می کند.
 
بسته بندی لوکس وجود منحصر به فرد خود را دارد. بسته بندی تحت سلطه شخصیت قوی برندهای بین المللی ، خود را در اشکال متفاوت ، شگفت انگیز و در عین حال اصلی نشان می دهد و متکی بر یک زنجیره تولید است که هدف آن تعالی است ، و شامل پردازش مواد اولیه تا محصول نهایی است.
 
مانند همیشه ، بازدیدکنندگان شامل شرکت های بین المللی و تولیدکنندگان برندهای لوکس و لوازم جانبی مشهور جهان خواهند بود. بسته بندی های لوکس برای غذای خوب ، شراب و مشروبات الکلی ؛ ساعت و جواهرات ؛ لوازم آرایشی و بهداشتی ؛ طراحان ؛ هدایا ، مبلمان و اثاثیه ؛ و ... خواهد بود.
 
افتتاحیه نمایشگاه براساس یک محاسبه زمانی تا پایان ماه مه است که شرکت های زنجیره تولید بسته بندی را قادر به ارائه راه حل های جدید کرده و آنها را به موقع به شرکت های لوکس که باید درباره بسته بندی محصولات خود تصمیم گیری کنند ، بشناساند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی