PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور ششمین پاویون ملی صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ دبی

ششمین پاویون ملی چاپ ایران با هدف نمایش و معرفی توانمندی‌های صنعت چاپ کشور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی امارات حضور خواهد داشت.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، امیرهومن محمدی نایب‌رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در گفت‌وگو با ایبنا ضمن با اشاره به برپایی ششمین پاوپون ملی ایران در نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات، گفت: در تلاش‌ایم صادرات در صنایع چاپ و بسته‌‌بندی به توسعه‌ای پایدار برسد و حضور ایران در نمایشگاه چاپ امارات با همین هدف انجام می‌شود.

وی افزود: دیدگاه هیات مدیره و اتاق فکر این اتحادیه توانمندسازی پایدار صادرات در بخش چاپ و بسته‌بندی بوده است و به همین منظور در سال‌های گذشته تدارک حضور صنعت‌گران به‌صورت غرفه‌گذار و هیات‌های تجاری تخصصی در معتبرترین نمایشگاهای جهانی فراهم شده است.

محمدی با اشاره به اهمیت نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی نیز عنوان کرد: اگر به یک دهه گذشته نگاهی کنیم، با مرور فعالیت‌ غرفه‌گذاران در پاویون ملی صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران، شاهد موفقیت‌ شرکت‌های غرفه‌گذار در عرصه صادراتی حتی در شرایط دشوار تحریم خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران همواره با تکیه بر دانش تخصصی صاحب‌نظران این حوزه تلاش دارد تا صادراتی پایدار را برای صنعتگران بخش چاپ و بسته‌بندی کشور مهیا کند.

به گفته نایب‌رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران، در این زمینه با بررسی نمایشگاه‌های چاپ منطقه خاورمیانه و انتخاب برترین گزینه برای کاهش هزینه‌ها همچنین هدف‌گذاری دقیق و کاربردی اقدام به حضور در قالب پاویون اقدام می‌شود.

محمدی با اشاره به اهمیت و جایگاه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی در خاورمیانه و شمال آفریقا، توضیح داد: همزمانی این دوره از نمایشگاه با بزرگترین نمایشگاه جهان - اکسپو دبی2020- فرصت مغتنمی برای ما فراهم کرده تا توان صادراتی این بخشی از صنایع چاپ و بسته‌بندی ایران را در معرض دید بازدیدکنندگان پرشمار بین‌المللی قرار دهیم.

نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در ادامه گفت: برگزاری یک پاویون بین‌المللی کاری بسیار دشوار و زمان‌بر است، اما ما در اتحادیه صادرکنندگان با باور اینکه تمام توان تشکلی خود را در راستای پیشبرد اهداف ملی و مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و استحکام اقتصاد مقاومتی به‌کار خواهیم گرفت تا حضور صنعتگران ایرانی در چنین محافلی مستمر، باشکوه و متفاوت باشد.

وی تاکید کرد: در این زمینه امیدواریم ششمین پاویون ملی صنایع چاپ و بسته‌بندی ایران در این بزنگاه اقتصادی موفق تر از همیشه ظاهر شود.

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی از 23 تا 25 آذر در شهر دبی کشور امارات متحده برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی