PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

شروع برای دروپا 2024

نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای فناوری‌های چاپ گرد هم می‌آیند. از هم اکنون غرفه داران می توانند برای ارائه نوآوری های خود در دوسلدورف آلمان از 28 مه تا 7 ژوئن 2024 به صورت آنلاین در www.drupa.com ثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام 31 اکتبر 2022 است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، Erhard Wienkamp مدیر عامل Messe Düsseldorf تاکید می کند: دروپا محل گردهمایی جهانی این صنعت است و مخفف نوآوری ها و روندها است. در اینجا خواهیم دید که روندهای بزرگ پایداری و دیجیتالی شدن چه تاثیری بر فرآیندها، محصولات، مدل‌های کسب‌وکار و آینده صنعت دائماً در حال تحول خواهند داشت.

تمرکز بر موضوعات

دروپای آینده، فناوری‌های پیشرفته را در کل زنجیره ارزش صنعت با تمرکز ویژه بر فناوری‌های آینده و بین‌صنعتی به نمایش می‌گذارد. در مقابل این پس زمینه، موضوعاتی مانند چرخه اقتصاد ، اتوماسیون، چاپ/فنیشینگ 4.0، هوش مصنوعی، اقتصاد پلت فرم و اتصال نقش محوری در دستور کار کنفرانس و در انجمن های ویژه ایفا خواهند کرد.

کلید جدید تصویری و ادعای جدید

دروپا 2024 خود را با ظاهر و احساسی جدید و پویا برای شروع برنامه های غرفه داران معرفی می کند. سابین گلدرمن، مدیر فناوری‌های چاپ مسه دوسلدورف توضیح می‌دهد: طراحی جدید حرکت تصویری کلیدی ما، طراحی گرافیک کلاسیک را با فناوری دیجیتال پیشرفته ترکیب می‌کند و مترادف با پویایی، حرکت و به‌ویژه آب به‌عنوان مهم‌ترین منبع در سیاره ما است. همچنین موضوعات برتر دیجیتالی شدن و پایداری را به تصویر می‌کشد که صنایع چاپ و بسته‌بندی را به پیش می‌برد، آنها را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند، اما فرصت‌های عالی را نیز ارائه می‌دهد. چهره‌های بین‌المللی نشان‌دهنده گروه هدف دروپا هستند که مشتاقانه منتظر شبکه‌سازی در فضایی جذاب هستند که با تنوع مشخص می‌شود. سازه های ارگانیک نمایانگر زیبایی شناسی، طراحی و زیبایی طبیعت هستند. ادعای جدید "ما آینده را می آفرینیم" بر تعهد روشن جامعه برای مشارکت مشترک و فعالانه در توسعه و طراحی مستمر بخش تاکید می کند. و نشان دهنده رهبران فکری و همچنین انتقال دانش با کیفیت بالا است.

بروشور غرفه دار جدید

دروپای تولید شده پایدار به همان اندازه به موضوع پایداری متعهد است - که با موفقیت در بروشور جدید غرفه داران نیز منعکس شده است. این بروشور با استفاده از تکنولوژی روز و همچنین منابع سازگار با محیط زیست به روشی پایدار و بی‌طرف از آب و هوا تولید شد. نسخه دیجیتال را هم اکنون می توانید در www.drupa.com دانلود کنید .

انجمن‌هایی برای تعامل و گفتگو

در دروپا 2024 بار دیگر یک برنامه سخنرانی با کیفیت بالا توسط سخنرانان برتر بین‌المللی برگزار می‌شود که دانش ارزشمندی را برای ماندن در رقابت ارائه می‌دهد. در مکعب دروپا و در نقاط تماس مختلف با تمرکز بر بخش‌های بسته‌بندی، نساجی و پایداری، شرکت‌کنندگان بینش دقیقی در مورد موضوعات مرتبط و انگیزه‌های پتانسیل رشد و همچنین توسعه بیشتر مدل‌های کسب‌وکار خود به دست خواهند آورد. استارت‌آپ‌ها با استفاده از این فرصت برای نمایش خدمات و ایده‌های نوآورانه خود به مخاطبان بین‌المللی و علاقه‌مند، در «dna – drupa next age» میزبانی خواهند شد.

ایران
در دروپای 2024 از همین حالا حداقل دو غرفه دار ایرانی حضور خواهند داشت. بدون شک این حضور با دشواری های بسیار برای این عزیزان همراه بوده اما این حضور افتخاری برای بخش خصوصی صنعت چاپ ایران به حساب می آید.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی