PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

تصمیمی بسیار دشوار؛ تعویق یکساله لیبل اکسپو اروپا

گروه تارسوس، برگزارکننده سری جهانی Labelexpo اعلام کرد که Labelexpo Europe 2022 مجدداً برنامه ریزی شده است و این رویداد اکنون در 11 تا 14 سپتامبر 2023 برگزار می شود. تیم برگزار کننده تصمیم گرفته است که تاریخ رویداد را با توجه به اهمیت قابل توجه تغییر دهد. فشارهای زنجیره تامین که صنعت برچسب اروپایی در حال حاضر همراه با وضعیت سریع در حال تحول در اوکراین تجربه می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این تصمیم پس از مشورت نزدیک با غرفه‌داران، انجمن‌ها و صنعت گسترده‌تر گرفته می‌شود که بسیاری از آنها مستقیماً تحت تأثیر کمبود اجزا و مواد قرار دارند. این کمبودها، ناشی از همه‌گیری، در ماه‌های اخیر افزایش یافته است و زمان‌های طولانی در حال حاضر زنجیره تامین را در اروپا مختل کرده است.

با توجه به اینکه این رویداد قرار است در کمتر از دو ماه آینده برگزار شود، عدم دید رو به جلو باعث شد تیم رویداد به نفع جامعه لیبل برنامه ریزی مجدد کند. لیزا میلبرن مدیر عامل Labelexpo، توضیح داد: در ابتدا، مایلم از حمایتی که از طرف صنعت با بسیاری از افراد متعهد به Labelexpo اروپا داشته ایم، به رغم مشکلاتی که بسیاری از آنها در حال حاضر با آن سروکار دارند، قدردانی کنم، ما می دانیم که تصمیم داریم برنامه ریزی مجدد نمایش برای آنها به همان اندازه که برای ما ناامید کننده است. این یک تصمیم بسیار دشوار برای ما بوده است، ما خستگی ناپذیر برای غلبه بر مشکلات زنجیره تامین و تولید نمایش مورد نیاز صنعت، به ویژه با توجه به چالش های دو سال گذشته، کار کرده ایم.

متأسفانه، ثابت شده است که این مسائل در این مرحله غیرقابل حل هستند، بنابراین ما احساس می کنیم که زمان بندی مجدد تصمیم مسئولانه ای است که باید اتخاذ کنیم. ژول لژون مدیر عامل FINAT نیز اظهار داشت: فینات (فدراسیون جهانی لبیل) کاملاً تصمیم گرفته شده را درک می کند و از آن حمایت می کند.
با توجه به کمبود تراشه‌ها و قطعات موجود، کمبود کاغذ و سایر مواد مصرفی برای تولید برچسب‌ها، و اکنون عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی عمده ناشی از وضعیت اوکراین، به سادگی موانع زیادی برای غلبه بر وجود دارد. FINAT همچنان حامی مفتخر نمایشگاه تجاری پیشرو در صنعت چاپ لیبل و بسته بندی است. ما شریک دیرینه خود Labelexpo را به خاطر اتخاذ این تصمیم بسیار دشوار و اولویت دادن به منافع صنعت تحسین می کنیم.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی