PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور به بزرگی نام hp

شرکت صاحب نام hp حضور بسیار متفاوتی در نمایشگاه لیبل اکسپو2015 را تجربه کرد.

 

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت صاحب نام یک سالن بزرگ از نمایشگاه را واقع در بین سالن 8 و9 را به ماشین آلات خود اختصاص داده بود، از ایندگوی بزرگ( (indigo  تا پرینتر های بهینه سازی شده hp برای چاپ رول لیبل در این سالن وجود داشت.

این شرکت تمام فضایی که برای بخش های مختلف نمایشگاه از سوی برگزار کننده تدارک دیده شده بود را بصورت اختصاصی با برند hp در خود جای داده بود، از مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان تا کلاس درس و ورک شاپ و بخش ویژه خبرنگاران.

شرکت صاحب نام hp استدیو اختصاصی نیز برای پخش برنامه های ویژه خود در این دوره از نمایشگاه تدارک دیده بود و همه این موضوعات درحالی اتفاق افتاده که نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا گرانترین نمایشگاه صنعت چاپ در جهان لقب گرفته است.

اهمیت و جایگاه نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا تا جایی است که دولت بلژیک نگاهی بسیار ویژه به این رویداد دارد و تمام امکانات شهر بروکسل را به نوعی در اختیار برگزار کنندگان و بازدید کنندگان قرار می دهد و این روند تا جایی پیشرفته که برندهای تراز اول صنمعت چاپ جهان برای حضور در این نمایشگاه تمام تدارک و خلاقیت خود را بکار می بندند.

سومین تیم تحقیقاتی بازریابی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از 7 الی10 مهرماه از این نمایشگاه بازدید کردند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی