PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

حضور نیلپیتر در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی2017

شرکت دانمارکی صاحبنام نیلپیتر با سابقه ترین تولید کننده ماشین آلات لیبل در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2017 حضوری گسترده خواهد داشت.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، به گفته مدیران نیلیپیتر پس از حضور موفق این شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی 2013 دبی این بار گسترده تر در منطقه خاورمیانه حضور خواهد یافت.
ارایه راحل های چاپی در بخش لیبل با تمرکز بر امرو تکمیلی برای لیبل های لاکچری از تمرکزهای این شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2017 خواهد بود.
ماشین FB-3 UV با گسترده چاپی 420mm ، پلت فرم MO-4 مبتنی بر افست سروو محور با تکنولوژی جدید و همچنین سیستم چاپ Caslon در پلت فرم FA-4 است که ترکیبی از چاپ دیجیتال با UV-جوهر افشان برای CMYK و رنگ نقطه ای با چاپ UV-فلکسوخواهد بود.
نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی 2017 با حضور برندهای برتر چاپ و بسته بندی جهان از 6 تا9 فرورودین ماه 1396 در مرکز تجارت جهانی شهر دبی برگزار خواهد شد؛ همچنین چهارمین پاویون ملی صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ نمایندگان مقتدر چاپ و بسته بندی ایرانی را در عرصه چاپ به جهانیان معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی