PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

بازار چاپ لیبل در حال رشد و تغییر وضعیت

یکی از موضوعات مهم در علم کسب و کار توجه به کسب وکارهای کوچک و متوسط است که تمام کشورهای پیشرفته دنیا تمرکز و توجه خاصی به آن پیدا نموده اند.

 

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، با توسعه علوم، دانشگاه های معتبر جهان بصورت تخصصی بخش بندی هایی در حوزه کسب و کار نمودند که شاخه های جدیدی از جمله کسب وکارهای کوچک و متوسط در این بخش بوجود آمده است.

وقتی به اقتصادهای روبه رشد نگاه می کنیم به نام کشورهایی چون برزیل، اندونزی، مکزیک نیجریه تایلند و... خواهید رسید که همه کشورهایی هستند که برندهای جهانی محصولات خود را برای آینده خواهند یافت و با گسترش تولید در آنها، نیاز به لیبل و بسته‌بندی‌های کوچک افزایش خواهد یافت.

رشد در این بازارهای جدید و اقتصادهای نو ظهور در ابتدا بدون فشار بر مواد اولیه، انرژی، مسائل زیست محیطی و افزایش سن نیروی کار آغاز خواهد شد و بازارهای جذابی برای گروه‌های صنعتی بین‌المللی فعال در زمینه چاپ لیبل پدید خواهد آمد.

تولید نا خالص داخلی(GDP) بلند مدت اکنون سالانه 3 درصد پیش‌بینی شده است که اقتصادهای پیشرفته نرخی حدود یک یا دو درصد و اقتصادهای نو ظهور بسته به منطقه رشد 4، 5، 6 یا 7 درصد را تجربه می‌کنند.

به صورت سنتی، صنعت چاپ لیبل چند درصد بیشتر از تولید ناخالص داخلی(GDP) عمل می‌کند بنابراین رشد جهانی این صنعت در 20 سال آینده را حدود 3 تا 5 درصد پیش بینی می شود که نرخ رشد قابل توجه ایی است.

در حالیکه نوظهورها می‌توانند انتظار رشد بلند مدت قابل توجه ایی داشته باشند، اقتصادهای پیشرفته هم اکنون ضرورت بالا بردن تولید و افزایش بهره‌وری گردش کار و ملاحظات زیست محیطی و انرژی وضایعات را باید بیش از پیش در نظر بگیرند.

تولیدکنندگان غربی لیبل در آینده باید جور دیگری کار کنند، کار دیگری بکنند و به روش‌های دیگری با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

آنها نیاز خواهند داشت به صورت فراینده‌ای خودشان را به فناوری‌های نرم افزاری که صنعت را متحول می‌کند مجهز کنند. این مسأله ما را به این سمت سوق خواهد داد که چه نوع مهارت، دانش و نیروی کاری در جهان به سرعت در حال تغییر، مناسب صنعت چاپ لیبل خواهد بود. شکی وجود ندارد که مهارتهای IT، دیجیتال، کامپیوتر و ارتباطات در همه جا و در تمامی صنایع لازم خواهد بود. صنعت می‌تواند همین حالا هم تأثیرات فناوری‌های دیجیتال را در هردو حوزه بسته‌بندی و لیبل ببیند، اما ما هنوز در ابتدای این انقلاب هستیم.

تمام این رویدادها در کنار تغییر روند جهانی کسب وکار وفروش و توجه به کسب وکارهای کوچک و متوسط آینده صنعت چاپ لیبل و بسته بندی های کوچک را بسیار پررنق تصویر می کند. در کنار تمام نکات مطرحه شیوع نامیمیون ویروس کرونا در گستره جهانی و افزایش روند مصرف لیبل بزنگاه بزرگی برای صنعت گران لیبل به تصویر کشیده و بی شک سرمایه گذاران توجه بیشتری به حوزه چاپ لیبل خواهند داشت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی