PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

توسعه فروش و نصب ماشین آلات لیبل در جهان

با شیوع ویروس کرونا اهمیت بسته بندی بیشتر از همیشه نمایان شد و بازارچاپ این بخش بیشترین نرخ کسب و کار را در این مدت به خود اختصاص داد.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در ایران نیز با توجه به ایجاد زیرساختهای چاپ لیبل با رهنمونها پیگیری و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران رونق بسیار گسترده ایی متوجه صنعت چاپ لیبل شده است.
خبر دور و نزدیک نصب ماشین آلات لیبل در ایران به گوش می رسد اما هنوز تا مراحل نهایی زمان باقی است و بی شک این بازار گنجایش و پتانسیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذارانی که با ارزیابی دقیق وارد شده اند دارد و خواهد داشت.

در جهان نیز خبر نصب ماشین آلات لیبل در کشورهای محتلف از کمپانی های صاحب نام مدام منتشرمی گردد. در آخرین خبر شرکت صاحب نام نیلپیتر یک ماشین لیبل در ساحل آج نصب نموده است.

بنابر گزارش گروه همتا نماینده نیلپیتر در ایران، چاپخانه سوسی پک (Soci Pack) بزرگترین چاپخانه کشور آفریقایی ساحل عاج دومین ماشین نیلپیتر خود را نصب کرد. این ماشین از نوع FA-22 است شرکت سوسی پک در سال ۲۰۱۶ در شهر آبیجان، پایتخت کشور ساحل عاج تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر در انواع شاخه های صنعت پلاستیک از جمله اکستروژن، تزریق، قالب دمشی و کیسه های بافته فعال است. سوسی پک برای تولید بسته بندی با کیفیت در غرب آفریقا تاسیس شد.
در ابتدا دو ماشین فلکسو سیلندر مرکزی همراه با سیستم های تکمیلی پیوسته همراه با یک ماشین اکستروژن تولید فیلم در چاپخانه نصب شد. بلافاصله شرکت تصمیم گرفت بازار لیبل را نیز هدف قرار دهد. به همین خاطر یک ماشین فلکسو نیلپیتر FA-6 در سال ۲۰۱۷ به مجموعه تجهیزات چاپخانه اضافه شد و پس از نصب حسن عبداله، مدیر کل شرکت اعلام کرد که یک ماشین دیگر نیلپیتر در آینده نزدیک نیاز است. در سال ۲۰۱۹ دومین ماشین نیلپیتر از نوع FA-22 به آبیجان رسید. از این ماشین ۱۰ رنگ برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون لیبل در غرب آفریقا استفاده می شود. امروز سوسی پک در سه شیفت کاری از ماشین های نیلپیتر خود بیشترین بهره برداری را می برد.

تولید لیبل با کیفیت بالا توسط سوسی پک باعث شده تا این شرکت مشتریان ثابت فراوانی داشته باشد، مشتریانی که از امکانات چاپ شرینک اسلیو برای بسته بندی اولیه، بسته بندی غذایی و دیگر انواع بسته بندی استفاده می کنند. فناوری های منحصر بفرد دیگر از جمله چاپ و جلوه های هولوگرافیک و عملیات تکمیلی پیشرفته در این چاپخانه ها به کار گرفته شده است. سوسی پک به لطف همکاری با نیلپیتر و شرکت BLG International موفق شده است. استانداردهای اروپایی چاپ را در منطقه آفریقا تثبیت کند. این شرکت در حال حاضر برنامه و انگیزه فراوانی برای ورود به بازار کشورهای دیگر نیز دارد.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی