PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

همایش مجازی لیبل اکسپو

گروه تارسوس برگزار کننده نمایشگاه های بین المللی لیبل اکسپو در سراسر جهان اعلام کرده کسانی که تمایل دارند در این همایش شرکت کنند می توانند از طریق وب سایت این شرکت برای دسترسی به برنامه های کنفرانس آنلاین لیبل (Virtual Label summit) ثبت نام کنند. این کنفرانس از ۲۸ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۲۰ برگزار می شود.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در طول ۵ روز دست اندرکاران دنیای لیبل از سراسر جهان می توانند برای اولین بار کلیه سمینارها و کنفرانس های لیبل اکسپو را به صورت مجازی تماشا کنند.

این برنامه آنلاین به گونه ای طراحی و تولید شده تا بتواند شرکت کنندگان را با دنیای لیبل و بسته بندی خارج از فضای نمایشگاهی لیبل اکسپو پیوند داده و اطلاعات روز این صنعت را در اختیار آنها قرار دهد. کنفرانس مجازی لیبل به تبدیل کاران و ارائه دهندگان سیستم های لیبل و بسته بندی بینش و دانش ضروری برای دوران بحرانی کنونی ارائه داده و آنها را برای آینده ای پرچالش آماده می کند. به همین منظور برگزار کنندگان این همایش منابع ضروری و حیاتی برای یادگیری و درک هرچه بیشتر مفاهیم و فناوری های لیبل و بسته بندی را تا یک ماه پس از پایان این رویداد مجازی در دسترس شرکت کنندگان قرار می دهند.
نشست ها و جلسه های گوناگون همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار می شود و محتوای آموزشی مفاهیم لیبل و چاپ آن از طرف آکادمی لیبل در اختیار حاضرین قرار می گیرد. لیزا میلبورن مدیرعامل نمایشگاه های جهانی لیبل اکسپو می گوید: در این دوران پر تلاطم، ما باید کاری کنیم که کلیه دست اندرکاران صنعت لیبل با آخرین پدیده ها و دستاوردهای لیبل در بیرون از محیط نمایشگاه های لیبل اکسپو آشنا بشوند. ما از برگزاری اولین کنفرانس آنلاین لیبل بسیار هیجان زده هستیم. این همایش مجموعه ای با ارزش از اطلاعات و دانش در مورد صنعت لیبل را از طریق یک پلت فرم دیجیتال در اختیار علاقمندان قرار می دهد. من از تمام دست اندرکاران و دوستداران صنعت لیبل دعوت می کنم تا به این رویداد بپیوندند و موقعیت را از دست ندهند.
شایان ذکر است هزینه حضور و استفاده از محتوای این کنفرانس روزانه ۹۹ دلار و برای کل هفته ۲۴۹ دلار است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی