PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

جایگاه لیبل های شفاف در سال2020

افزایش تقاضا برای سفارشی سازی و پیشرفت‌های فناوری و روندهای بسیاری را در صنعت بسته‌بندی ایجاد کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ارائه محصولات با لیبل های شفاف و تمیز یکی از روندهای صنعت بسته بندی در سال ۲۰۲۰ است. مهمترین دلیل در استفاده از لیبل های جلب اعتماد مشتری است.در دنیای امروز که مشتریان به انواع اطلاعات دسترسی دارند و محصولات خود راآب و هوا نه تنها انتخاب می کند یکی از مهمترین اطلاعاتی که تولید‌کنندگان می‌توانند به مشتریان بدهند اطلاعات مربوط به مواد اولیه محصول و بعد از آن فرآیند تولید بسته بندی است.
انتخاب لیبل شفاف به این معنی است که مشتری می‌تواند به محصول انتخابی خود اعتماد کند و قبل از خرید محتوای داخل آن را ببیند. لیبل تمیز به این معنی است که لیبل از مواد خطرناک و فاسد شده تولید نشده و به محتوای بسته بندی آسیب نمی رساند.
وقتی تولید کننده برای محصولات خود از بسته‌بندی شفاف و تمیز استفاده می کند یعنی به مشتری خود فرصت می‌دهد که از هر نظر به محصول آنها نظارت کند و به برند اعتماد داشته باشند.
استفاده از لیزرهای شفاف و تمیز مخصوصاً در محصولات خوراکی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. در دنیای امروز بسیاری از مشتریان امریکایی اروپایی قبل از خرید محصول درباره مواد اولیه آن تحقیق می کنند.لیبل های شفاف و تمیز در سال ۲۰۲۰ به لیبل های هوشمند هم معروف شده اند این لیبل ها از طریق کد های منحصر به فرد چاپ شده بر روی بسته بندی مستقیما به اینترنت متصل شده و اطلاعات محصول را به مشتری نشان می‌دهند./صنعت چاپ
 
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی