PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

انتخاب برترین لیبل های شرینک اسلیو سال2020

موسسه بین المللی AWA Alexander Watson Associated برندگان دوره امسال جوایز لیبل اسلیو بین المللی AWA را اعلام کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، آثار مربوط دقیقاً قبل از همه گیری Covid-19 دریافت و مورد قضاوت قرار گرفت. شیوع کرونا باعث وقفه در برنامه شد اما نهایتا در ماه نوامبر در جریان کنفرانس و نمایشگاه بین المللی AWAVirtual اعلام نهایی صورت گرفت.
هات شیرینک اسلیوها بر بسیاری از ورودی های غالب شده است ، بازتابی از محبوبیت فعلی این فناوری در بازار بسته بندی. هیات داوران متشکل از سیموس لافرتی ، رئیس Accraply ؛ Rolf Montag ، مدیر محصول Siegwerk ؛ و ویلیام لولین ، معاون رئیس AWA بودند.در این رویداد منتخبین از بین نمونه های برگزیده شدند که از نهایت تکنولوژی برای تولید بهره برده بودند.
شرکت McDowell Label ، تگزاس ، ایالات متحده آمریکا ، نه تنها در رده Heat-shrink TD Sleeve یکی از برگزیدگان بود. شیرینک تسلیم ارایه شده دارای ده رنگ ، پوشش های ترکیبی و دو نوع فویل پیشرفته هولوگرافی با یک طراحی کاملاً شناخته شده و برتری تولید بود.
کسب جایزه شیرینک اسلیو برای سهم زیست محیطی در بسته بندی پایدار نصیب شرکت Sleever International شد. این کمپانی برای اولین کاربرد تجاری خود برای فیلم های اسلیو با درجه مواد غذایی LDPET ، که آسیاهای آب چسب San Pellegrino Essenza بطری PET را دارند. شفافیت و قابلیت چاپ برتر فیلم ها با سازگاری کامل با فرآیند بازیافت PET و گزینه ایجاد R-PET با درجه مواد غذایی همراه است.
داوران همچنین دو گواهینامه را در گروه Heat-shrink TD Sleeve اعطا کردند. مسترپرس لهستان گواهی خود را برای لیبل های چاپی ترکیبی لوکس فرمول یک مسابقه Grand Prix Limited Edition در Stock Prestige Vodka ، که دارای اثر سطح لاستیک نرم از بالا به پایین است ، به دست آورد. همچنین شرکت Fast Track Packaging از Guelph ، کانادا ، برای Heat-shrink TD Sleeves روی قوطی های Impériale Choco Noisette stout ، که مقرون به صرفه و دوستدار محیط زیست بود اعطا کردند.
کوری راردون ، رئیس و مدیرعامل AWA الکساندر واتسون همکاران ، با اعلام برندگان در طی کنفرانس AWAVirtual ، بر این واقعیت تأکید کرد که این جوایز سالانه با حمایت مالی AWA ، که اکنون ششمین سال خود را سپری می کند ارایه شده است.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی