PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

انتشار کتاب راهنمای لیبل‌های پشت چسبدار

آکادمی لیبل (Label Academy) یک منبع جهانی آموزشی برای صنایع لیبل و بسته و بندی است به تازگی یک کتاب جدید در مورد بازار لیبل های پشت چسبدار منتشر کرده است. مخاطب این کتاب تبدیل کاران و صاحبان برند هستند که جویای درک عمیق از فناوری ها و کاربردهای این بخش پویا از بازار بسته بندی هستند. 



به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، عنوان این کتاب که توسط مدیر استراتژیک لیبل اکسپو اندی توماس ایمانز نوشته شده است، لیبل های پشت چسبدار یک راهنمای فنی برای چاپکاران لیبل و صاحبان برند (Self Adhesive labels: A Technical Guide For label converter,s and Brand Owners) نام دارد. این کتاب جدیدترین نسخه از مجموعه کتاب های پرفروش آکادمی لیبل است که بر موضوع فناوری و بازارهای لیبل تمرکز دارد با این حال این اولین بار است که آکادمی لیبل یک کتاب را به طور کامل به موضوع لیبل های پشت چسبدار اختصاص می دهد. هر فصل این کتاب به یکی از اجزا لیبل های پشت چسبدار از جمله لایه سیلیکون (زیره لیبل)، فناوری چسب، تفاوت بین لیبل های کاغذی و فیلمی، مشخصات فنی، کارآیی و تست لیبل پشت چسبدار اختصاص دارد. این کتاب همچنین ویژگی های زیست محیطی مواد به کار رفته در تولید لیبل های پشت چسبدار را که این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است مورد بررسی قرار می دهد. محتوای کتاب بر اساس موضوعاتی که در کارگاه های لیبل اکسپو 2019 ارائه شده و همچنین صحبت های اعضای پنل متخصص صنعت لیبل تهیه شده است. 

توماس ایمانز می گوید: کشف بی سابقه استان اوری در زمینه چگونگی برش (دایکات) یک لیبل از مواد لامینیت شده و استفاده از آن با استفاده از چسب و نیروی لایه سیلیکونی (زیره) پس از سال ها هنوز مبنای فناوری لیبل پشت چسبدار است. این کتاب سیر تحول و دگرگونی صنعت لیبل پشت چسبدار از هنگامی کشف آن توسط اوری دنبال کرده و نگاهی ژرف به چگونگی تولید اجزای این لیبل و دایکات کردن، چسباندن آن به یک بسته بندی و کاربردهای آن می پردازد. این کتاب منبعی ضروری برای تمامی کسانی است که می خواهند در صنعت لیبل موفقیت کسب کنند.

از سوی دیگر تجهیزاتی که برای چاپ این نوع لیبل ها مورد استفاده قرار می گیرد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند. ماشین آلات رول کم عرض نیلپیتر که مجهز به انواع سروو موتورها و یونیت های تکمیلی از جمله طلاکوب، دایکات، سیلک اسکرین، گراور و یونیت ویژه چاپ لیبل‌های چندلایه هستند گزینه ایده‌آلی برای چاپ این نوع لیبل‌ها می‌باشند. برای خرید این کتاب می توانید به سایت www.label-academy.comمراجعه کنید./گروه صنعتی همتا
شایان ذکر است اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران از اولین تشکلهلی جهانی عضو این آکادمی، بزودی نسخه انگلیسی این کتاب را برای اعضای اتحادیه ارایه خواهد نمود.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی