PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

آغاز بکار نمایشگاه های چین با لیبل اکسپو

Labelexpo South China در شهر شنژن چین بین 8-10 دسامبر 2020(18 الی20 آذر) در مرکز نمایشگاه و همایش جهانی شنژن برگزار می شود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این نمایشگاه که توسط گروهTarsus  در ده هزار متر مربع برگزار می شود و با موفقیت بزرگ Labelexpo Asia 2019 در شانگهای که بزرگترین نسخه خود را تا به امروز تجربه کرده با افزایش 18 درصدی بازدید کنندگان ثبت کرده است، ایجاد می شود. این نمایشگاه بستری را برای 150 غرفه دار شرکت کننده ارائه می دهد که آخرین ماشین آلات چاپ لیبل و بسته بندی ، فناوری هوشمند ، مواد اولیه را به نمایش گذارند.

کوین لیو ، مدیر رویداد Labelexpo South China 2020 در این باره گفت: ما فوق العاده هیجان زده هستیم که برای اولین بار یک نمایشگاه Labelexpo را به شنژن می آوریم. این شهر یک قطب مهم چاپ و فناوری است و از نظر استراتژیک برای Tarsus از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است ، در حالی که Shenzhen World یکی از مکانهای الهام بخش در جهان برای میزبانی یک رویداد تجاری است.

غرفه داران چینی عبارتند از: شرکت بسته بندی Fangda ، HanGlobal ، Pulisi ، Runtianzhi ، Shenzhen Caisheng Machinery Printing Company ، Reborn ، Soonmax و Hongsheng. غرفه داران خارجی عبارتند از: 3M China ، Ritrama ، BST Eltromat و Epson / Konica Minolta.

لیو افزود: زمان برگزاری Labelexpo South China 2020 در ماه دسامبر بسیار قابل توجه است. با ورود به مرحله بازیابی ویروس کرونا / COVID-19 ، این نمایشگاه یک کاتالیزور حیاتی برای کل صنعت چاپ ، بسته بندی و چاپ تجاری در منطقه خواهد بود. به همین دلیل ، من به شدت دست اندرکارانو چاپخانه داران را تشویق می کنم که در این نمایشگاه حضور یابند و با تولیدکنندگان و تامین کنندگان ارتباط برقرار کنند ، زیرا سرمایه گذاری آنها برای کمک به بهبود صنعت پویا ما ضروری است.

برخلاف نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران ورود به این نمایشگاه رایگان است. بازدیدکنندگان برای دریافت کارت نمایشگاهی و ورود سریع باید از قبل ثبت نام کنند. جزئیات کامل در وب سایت Labelexpo South China.

این نمایشگاه در همکاری با اپلیکیشن WeChat خدمات گسترده ایی به بازدید کنندگان ارایه می دهد، کاربران ثبت شده WeChat همچنین می توانند در برنامه نمایش اختصاصی غرفه گذاران و برنامه آموزشی به جزئیات نمایش دسترسی پیدا کنند.

شایان ذکر است این دومین رویداد نمایشگاهی چین در سال 2020 میلادی  پس از تعطیلی کرونایی جهانی است. 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی