PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

نسل جدید ماشین های لیبل مارک اندی

مارک اندی دومین سری Evolutionflexo خود را ارایه می کند. این مدل ارتقاء یافته ابتدا در سال 2019 در لیبل اکسپوی اروپا ارایه شده بود.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اکنون جدیدترین ماشین ارتقاء یافته مارک اندی مدل Evolution E3، آماده است تا یک خلاء در بازار برای یک دستگاه مجهز به سروو را پر کند که اولویت هر دو نسل این ماشین سهولت استفاده و کاهش هزینه های عملیاتی شناخته شده برای تأثیر بر مدل های قدیمی تر است.
پرچمدار اصلی سری Evolution مدل Evolution Series E5 است. این دستگاه به مبدل ها یک راه حل تولیدی مقیاس پذیر ارائه می دهد که برای تأمین نیازهای تجاری امروز آنها طراحی شده است که سازگاری با نیازها را موجب رشد تجارت آینده می کند. در سال اول خود ، 46 دستگاه از سری Evolution در سراسر جهان نصب شده است. تمام ماشین های نصب شده در حال حاضر سری Evolution E5s هستند.
سری Evolution E3 در عرض های وب 13 و 17 اینچ (330 و 430 میلی متر) با سرعت تولید تا 500 دور در دقیقه توانایی دارد. سری Evolution E5 مشخصات فنی خود را حفظ کرده و در عرض های 13 و 17 اینچ (330 و 430 میلی متر) با سرعت تولید تا 750 دور در دقیقه در دسترس است.
در مورد تصمیم به معرفی یک مورد دیگر به مجموعه راه حل های انعطاف پذیر، تام شلمباور مدیر ارشد بازرگانی فلکسو مارک اندی ، اعلام می کند که حتی با اضافه شدن Evolution سری E5 که مورد استقبال قرار گرفته است ، هنوز بازار برای محصولات چاپ فلكسو سروو كامل قابل دسترس برای مبدل های متمركز بر توليد لیبلهای با كيفيت ، با قيمت مقرون به صرفه مشتاق است.
هنگامی که ما با Evolution Series ، که اکنون به عنوان Evolution Series E5 شناخته می شود ، به بازار آمدیم ، قصد داشتیم برای مبدل ها یک راه حل قابل دستیابی ایجاد کنیم که براساس فناوری Performance Series ساخته شده باشد و بتوانند با آن رشد کنند ، و آنچه را که اکنون نیاز دارند پیکربندی شود، زیرا می دانیم در آینده می توانند تکامل یابند.
شلمباور ادامه می دهد: "اما پس از گوش دادن به صحبت های مشتریان ، متوجه شدیم كه فرصتی برای ارائه ماشینی وجود دارد كه در درجه اول روی بازگشت به اصول اولیه است ، اما با فن آوری مدرن و قیمت مناسب. بنابراین ما یک راه حل ایجاد کردیم که به مبدل ها امکان رقابت منحصر به فرد در بازار لیبل های برتر را می دهد و این راه حل Evolution Series E3 است.
با راه اندازی سری Evolution E3 ، مارک اندی مارک اندی ProUV را نیز معرفی می کند.
ProUV با استفاده از فن آوری UV ثابت شده Phidastien ، نتایج با کیفیت و قابل اطمینان را که می توانند روی آنها حساب کنند فراهم می کند - همه اینها توسط شبکه خدمات جهانی مارک اندی پشتیبانی می شوند. علاوه بر این ، ProUV یک سیستم کاملاً یکپارچه است ، با برق و هوا در فشار و درون یک محفظه قرار دارد تا به مبدل ها کمک کند تا فضا کوچکتر را حفظ کنند.در حال حاضر هر دو سری Evolution E3 و E5 برای سفارش در دسترس هستند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی