PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

استقبال خوب از لیبل اکسپو south china

 بنابر اعلام گروه تارسوس برگزار کننده نمایشگاه های لیبل اکسپو جهان نمایشگاه لیبل اکسپو south china که پس از وقفه بخاطر شیوه کرونا برگزار شد بیش از 8778 بازدید کننده داشته است.

 

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بزرگترین مرکز نمایشگاهی جهان یعنی مرکز نمایشگاهای جهانی شنزن میزبان این نمایشگاه بود و در این لیبل اکسپو ۱۳۰غرفه گذار در فضایی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع حضور داشته اند.
فناوری که برای اولین بار در این نمایشگاه معرفی شده شامل: Durst Tau 330RSC ، نسل جدید HP Indigo 6K و Indigo 25K و دستگاه برش MK 360R Konica Minolta ، Luster LabelMan-2020 T برخی از این نامها بوده اند.
برگزاری مسترکلاس چاپ دیجیتال لیبل و بسته بندی شامل: مقایسه ای عمیق از فن آوری های مختلف ؛ فناوری جوهر افشان در چاپ لیبل دیجیتال ؛ سیستم های قبل از چاپ ، استراتژی ها و اتوماسیون گردش کار ؛ انتخاب بسترچاپی ؛ و چاپ دیجیتالی سر فصل های ارایه شده در این دوره آموزشی طی زمان برگزاری نمایشگاه بوده است. 
این تنها نمایشگاه برگزار شده لیبل طی سال 2020 بود که از8الی10دسامبر(۱۸الی ۲۰ آذر) برگزار شد و بسیار مورد استقبال نیز قرار گرفت.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی