PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

توسعه خوشه ی فناوری ابتکاری Bobst Group

Bobst Group و SEI Laser برای تسریع در توسعه راه حل های برش لیزر دیجیتال برای صنعت لیبل و بسته بندی ، به همکاری خواهند پرداخت. هم افزایی بین هر دو شرکت امکان ایجاد راه حل ها و رویکردهای جدید برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان را فراهم می کند.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، این فعالیت جدید راه حل های برش لیزر دیجیتال در سراسر جهان را برای لیبل ها ، بسته بندی های انعطاف پذیر ، کارتن های تاشو و کارتن های کریگیت، توسعه و تجاری می کند.
پس از اخذ کلیه تأییدیه های مورد نیاز ، گروه Bobst با شکل دادن به آینده دنیای بسته بندی ، اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.
شرکت BOBST با استراتژی سرمایه گذاری بر روی شرکتهای نوپا بخصوص با تمرکز بر چاپ دیجیتال در پی افزایش سهم بازار خود است.
مدیران این شرکت معتقدند هدف از این کار کشف و ارائه نوآوری های بعدی برای تغییر تولید بسته بندی است. کاری که طی سه سال گذشته انجام شده بسیار مثمر ثمر و مثبت بوده است.
ببست فناوری خوشه ی ابتکاری Mouvent در ماشین آلات Mouvent LB-701 ، LB-702 و BOBST MASTER DM5 استفاده نموده و با وجود وضعیت Covid-19 ، بیش از 20 دستگاه در اروپا و ایالات متحده آمریکا طی سال 2020 فروخته شده است. نمونه کارهای دیجیتال BOBST با ترکیب چاپ با کیفیت بالا ، بهره وری بالا و اقتصاد مناسب ، افق های جدیدی را برای مبدل های لیبل باز می کند. این پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای محصولات مصرفی کوتاه مدت ، سریعتر عرضه در بازار ، تولید نسخه و محصولات فصلی است.
با این خرید ، BOBST آماده است تا در چاپ و تبدیل ، تسریع بیشتری در پیشبرد خود داشته باشد. سیستم عامل های جدید جوهر افشان دیجیتال و جوهرهای جدید مبتنی بر آب به زودی اعلام خواهند شد ، که به نیازهای پایداری پاسخ می دهند و آینده جهان بسته بندی را شکل می دهند.

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی