PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

پیش بینی بازار لیبل 2021 از نگاه مدیرفروش نیلپیتر

جیکوب لندبرگ مدیر جهانی بازاریابی و فروش نیلپیتر به تازگی در نشریه لیبلز اند لیبلینگ پیش بینی خود را در سال 2021 اعلام کرده است که حاوی نکات جالبی است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، او می گوید: تردیدی نیست که کووید 19 چالش های فراوان جدیدی را چه از لحاظ شخصی و چه از لحاظ ارتباطات کاری برای همه ما رقم زده است ولی نیلپیتر در مورد آینده خوش بین است. پس از یک شروع کند در اوایل سال 2020 به دلایلی که بر همگان آشکار است به نظر می رسد وضعیت صنعت چاپ رو به بهبود است. چاپکاران شاهد افزایش تقاضای سریع برای لیبل و بسته بندی انعطاف پذیر هستند و حالا شوق و میل سرمایه گذاری بار دیگر در چاپکاران زنده شده است.
نیلپیتر پیش بینی می کند در سال 2021 رشد صنعت لیبل و بسته بندی انعطاف پذیر ادامه پیدا کرده و تقاضا برای تولید کارآمد با استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن افزایش پیدا کند. ما تمرکز فراوانی روی عملیات چاپ کرده ایم و تمام تلاش خودمان را برای اینکه اپراتور تجربه لذت بخشی از کار کردن با تجهیزات نیلپیتر داشته باشد کرده ایم. این تلاش ها در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.
چاپکاران در سال 2021 به دنبال افزایش توان رقابتی خود با استفاده از فناوری های چاپی که ارزش افزوده ایجاد می کنند و پارامترهای تولید کارآمد از جمله تنظیم سریع ماشین، تعویض کار و غیره خواهند بود. نیلپیتر تمام تمرکز خود را معطوف به پاسخگویی به این نیازها کرده و تولیدات جدید متعددی در عرصه چاپ بسته بندی انعطاف پذیر و چاپ ترکیبی در سال 2021 به بازار ارائه خواهد کرد./گروه صنعتی همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی