PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

مارک اندی سری جدید ماشین لیبل دیجیتال راه اندازی می کند

 
مارک اندی از راه اندازی آخرین ماشین چاپ دیجیتال جوهر افشان تولیدی خود یعنی Digital Series iQ خبر داد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این ماشین بر اساس پلت فرم ثابت شده Evolution سری مارک اندی برای انعطاف پذیری برنامه ها ، از ماژول جوهر افشان UV Domino N610i برای چاپ در کلاس تولید با کیفیت بالا استفاده می کنند.
با بهره گیری از فناوری دیجیتال اثبات شده توسط Domino و مارک اندی ، برنده جایزه مدیریت وب و پیاده سازی دیجیتال ، Digital Series iQ حداکثر عملکرد را در سطح سرمایه گذاری اولیه مقرون به صرفه ارائه می هد.
پیوستن به راه حل های ترکیبی دیجیتال مارک اندی ، سری های دیجیتال HD و دیجیتال پرو ، Digital Series iQ با ترکیب چاپ دیجیتال با وضوح بالا و انعطاف پذیری تبدیل درون خطی برای به حداکثر رساندن درآمد ، مسیر همراهان نمونه کارهای دیجیتال مارک اندی را دنبال می کند.
 سری دیجیتال iQ را می توان با حداکثر 7 رنگ جوهر افشان UV (CMYKOV + WW) پیکربندی کرد. اجزای تبدیل ترکیبی می توانند برای تأمین نیازهای خاص هر مشتری ادغام شوند.
با وجود چالش های سال گذشته به دلیل COVID-19 ، سال 2020 برای برنامه دیجیتال مارک اندی ، از جمله ثبت رکورد برای راه حل های ترکیبی واقعی دیجیتال و دیجیتال پرو ، سال خوبی برای برنامه دیجیتال مارک اندی بود.
انتظار می رود این حرکت با سری Digital iQ ادامه یابد ، که بخش جدیدی از بازار را جستجو می کند که به دنبال یک چاپ ترکیبی جوهر افشان قوی با قیمت متوسط ​​است.
دموی مجازی Digital Series iQ از اواخر فوریه آغاز می شود(اوایل اسفند). مارک اندی و دومینو در 17 فوریه بصورت مشترک میزبان روبان مجازی و مراسم رونمایی از محصول خواهند بود. 
 

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی