PAPNA.ir ...

کاتال تلگرام

از سرگیری همایشها و نمایشگاه با حضور بازدید کنندگان در کنگره لیبل 2021

با توسعه واکسیناسیون در سراسری، دنیا آرام آرام رویدادهای نمایشگاهی و همایشها روند خودر را با حضور بازدید کنندگان از سر میگیرید، در صنعت چاپ و بسته بندی این روند با نمایشگاه های چاپ در چین آغاز شد و اکنون با کنگره لیبل در ایالات متحده ادامه دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، کنگره لیبل 2021 (Label Congress 2021) امسال از 29 سپتامبر تا اول اکتبر در مرکز گردهمایی و نمایشگاه دانالد ای استفنز در شهر شیکاگو برگزار می شود.

در این کنفرانس 3 روز پیش از 10 سخنرانی همراه با پنل های تخصصی در دو روز اول و در آخرین روز یک کلاس آموزشی ویژه متخصصان لیبل برگزار می شود.
بر اساس برنامه اراریه شده در روز اول روندهای بازار و فن آوری های کلیدی صنعت لیبل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد؛ فیلیپ ویمن معاون بازاریابی جهانی گروه فیلینت در مورد فناوری جلوه های چاپی دیجیتال صحبت می کند. شرکت فوجی فیلم در مورد چاپ هیبرید و شرکت آوری دنیسون در مورد اینترنت اشیا(IOT) اطلاعات کاربردی در اختیار حضار قرار می دهند.

در روز دوم فدریکو داتونزیو بنیانگذار شرکت Transpar 3nT در مورد شفافیت داده ها و اطلاعات سخنرانی می کند. دیگر متخصصانی که در روز دوم در مورد صنعت 4.0 و اهمیت اتوماسیون صحبت می کنند شامل مایک روتنبورن مدیر ارشد اجرایی شرکت گلوبال گرافیکس، گیرت وان دام مدیرعامل شرکت Cerm و رابرت بونجورنو رییس شرکت BST در آمریکا و متخصصان و سخنرانی دیگر از گروه فیلینت، مک تک و ویلمارک می شوند.

در روز سوم یک کلاس آموزشی در مورد لیبل های پشت چسبدار، جزئیات فنی، طبیعت و ساخت لمینیت های پشت چسبدار، نحوه تولید آن اهمیت مواد مورد استفاده و نیاز به استفاده از چسب های گوناگون اطلاعات کاربردی ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت Labelexpo.com مراجعه کنید./همتا

اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی